چرا سازمان خصوصی سازی درباره استقلال و پرسپولیس خویشتنداری نمی کند؟

انتشار آگهی برگزاری مجمع دو باشگاه پرسپولیس واستقلال از سوی سازمان خصوصی سازی و واکنش وزارت ورزش که نظری بر خلاف سازمان خصوصی دارد، به ناگهان موج نا خواسته ای در محافل ورزشی و خصوصا در فوتبال ایجاد کرد که پس لرزه های این موج همچنان قابل لمس است.

چرا سازمان خصوصی سازی درباره استقلال و پرسپولیس خویشتنداری نمی کند؟

روزنامه اطلاعات در ادامه نوشت: چیزی به پایان فصل فوتبال باقی نمانده است ، بعد از رقابت های لیگ برتر ، دیدارهای جام حذفی در پیش است که با برگزاری دو تا سه مسابقه به طور کامل پرونده بازی های فوتبال بسته خواهد شد.

چه اشکالی در کار است تا اندکی صبوری وخویشتنداری از خود نشان داده تا پرونده فوتبال بدون حاشیه و بدون اگر و اماها به پایان برسد؟این شتاب به کجا ختم خواهد شد؟ چرا به حساسیت هایی که در دیدارهای پایانی باقی مانده و برخی ها به دنبال آن هستند تا از آّب گل آلود صاحب صید شوند، بی جهت دامن زده می شود؟

باور کنید که با ایجاد هماهنگی و مشورت بین ورزشی ها و غیر ورزشی ها که در بحث تشکیل مجمع دو باشگاه نقش دارند، هیچ اتفاقی را در بحث وارد آوردن خدشه به جایگاه متولیان دو باشگاه رقم نخواهد زد، حداقل امتیاز این خویشتنداری آن است که دیدارهای هفته پایانی به سلامت وبا خوشی به پایان خواهد رسید. آِیا اشکالی دارد؟

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    در اتفاقي نادر يكي از اركان حكومتي ( احتمالا يك فرد لايق در اين سازمان) داره كارشو دقيق و بدون مسامحه و جانبداري و در راستاي منافع ملت انجام مي ده بيش از 40 سال اين دو باشگاه دچار عدم شفافيت و حاشيه بوده اند لطفا حمايت كنيد تا اين دو باشگاه ملي با كمك اين عزيز يا عزيزان به جايگاه واقعيشون برسن و يك بار براي هميشه حاشيه هاي سوء مديريت در اين دو باشگاه جمع بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها