واکنش کلینزمن سرمربی کره‌جنوبی به قرعه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

تیم ملی کره در جام ملت‌های آسیا از ژانویه ۲۰۲۴ در قطر با تیم‌های اردن، بحرین و مالزی همگروه خواهد بود.

واکنش کلینزمن سرمربی کره‌جنوبی به قرعه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

یورگن کلینزمن در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در دوحه قطر برگزار شد، شرکت کرد و واکنش نسبتا رضایت‌بخشی به گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نشان داد.

در نتیجه این قرعه‌کشی، کره که در رده بیست و هفتم رده‌بندی فیفا قرار دارد، در گروه E با اردن (۸۴)، بحرین (۸۵) و مالزی (۱۳۸) قرار گرفت.

سرمربی کلینزمن پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی در مصاحبه با فدراسیون فوتبال کره گفت: «همه تیم‌های آسیایی رکورد‌های خوبی دارند، بنابراین گروه آسانی وجود ندارد.»

وی در ادامه با بیان اینکه هدف ما عبور از مرحله گروهی و صعود به پایان مسابقات است، گفت: "برای ما قرعه خوبی است. قبل از شروع مسابقات، خوب است که یک یا دو بازی تدارکاتی در قطر یا خاورمیانه داشته باشیم. "

وقتی از وی خواسته شد نامزدی را برای قهرمانی انتخاب کند، گفت: "در جام جهانی سال گذشته، عربستان سعودی آرژانتین را شکست داد و ژاپن آلمان و اسپانیا را شکست داد. همچنین تیم‌های قدرتمند زیادی مانند ایران و استرالیا هستند که عملکرد خوبی در جام جهانی داشتند. در این جام، اما هدف ما قهرمانی است."

وقتی از او پرسیده شد آیا تیمی وجود دارد که بخواهید به طور خاص با آن ملاقات کنید، گفت: "بهتر است زود با تیم‌های قوی ملاقات نکنید، اما من برای دیدار با همه تیم‌ها و پیروزی در همه مسابقات آماده خواهم شد."

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ما با عربها دوست شدیم و باج کلفتی دادیم که قرعه خوب بناممان شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها