ادامه دردسرهای استقلال؛

استراماچونی کارمزد کسر شده پولش را هم از استقلال می‌خواهد!

با وجود پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، همچنان مشکل این مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال ادامه دارد.

استراماچونی کارمزد کسر شده پولش را هم از استقلال می‌خواهد!

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال پس از رایزنی‌ با یکی از بانک‌ها موفق شد مطالبات آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال را پرداخت کند.

بانکی که در ایران به باشگاه استقلال تسهیلات داده بود از طریق یکی از کارگزارهایش در اروپا پول را به حساب معرفی شده از سوی استراماچونی در کشور قطر واریز و به دلیل اینکه حساب معرفی شده برای قطر بود مبلغی را به عنوان کارمزد کسر کرد.

وکیل استراماچونی از استقلال درخواست کرده که این پول نیز پرداخت شود که فعلاً مسئولان استقلال زیر بار آن نرفته‌اند. استدلال باشگاه استقلال این است که اگر استراماچونی حسابی در اروپا معرفی می‌کرد، کارگزار مبلغی کسر نمی‌کرد اما چون حساب برای قاره آسیا بود، این مبلغ کسر شده است.

باشگاه استقلال که 7 هزار فرانک سوئیس بابت هزینه حسابرسی نیز پرداخت کرده‌، اعلام کرده‌ مبلغ درخواستی جدید استراماچونی را نمی‌پردازد. باید دید نهادهای بین‌المللی به این موضوع ورود می‌کنند یا مشکل حل خواهد شد.

استراماچونی در لیگ نوزدهم کمتر از یک نیم فصل در استقلال مربیگری کرد و سپس از ایران رفت.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امتحانی..
    1

    اون دزدهایی که این وقیح چشم دریده رو آوردن باید اعدام بسن

  • ناشناس
    2

    طبق قرارداد طلبکاره.. تقصیر اون نیست که
    تقصیر مدیر عامل بلوف زن و دروغگوست

  • ناشناس
    0

    پول مفت ملت فقیر ایران، ایا اگه رابطه کشور ما با دنیا و غرب عادی بود، این فراذ مفت خور و زالوصفت می توانستند اینطور به ما زور بگویند و ما را تحقیر و سرکیسه کنند؟؟ پس اشکال از نوع حکمرانی و کشور داری این سیستم است که دیگران ما را هی مرتب سرکیسه می کنند.

  • ناشناس
    0

    ببینید کیسه کش ها چقدر به این سرمربی خارجی بد و جفا کرده اند و او را بابت تسویه کامل دستمزد علاف خودشان نموده اند که او تا آخرین یورو، استرداد کسر کارمزد انتقال دستمزدش را هم می خواهد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها