باشگاه استقلال برای پرداخت پول استراماچونی به فیفا نامه می‌زند

باشگاه استقلال برای پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی نامه‌ای را به کمیته حقوقی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) ارسال خواهد کرد.

باشگاه استقلال برای پرداخت پول استراماچونی به فیفا نامه می‌زند

یکی از دغدغه‌های بزرگ استقلال پرداخت پول استراماچونی است، این مربی ایتالیایی که مدت کوتاهی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشت به خاطر عدم پرداخت به موفع دستمزدش ایران را ترک کرد و پس از شکایت به دادگاه عالی ورزش خواهان دریافت یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار شده است.

مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی اقدام جالبی را در نظر گرفته‌اند، آنها به زودی نامه‌ای را به فیفا زده و برای پرداخت پول وی اقدامات لازم را انجام می‌دهند. یک وکیل سرشناس بین‌المللی ظرف روزهای آینده نامه را به کمیته حقوقی قیفا ارسال می‌کند.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال که دو فصل پیش به مدت سیزده هفته هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشت، ‌ به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش تهران را بی‌خبر ترک کرد و به کشورش ایتالیا بازگشت.

او پس از این اقدام از استقلال به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش شکایت کرد و پرونده به دادگاه عالی ورزش(CAS) کشیده شد.

حالا باشگاه استقلال از سوی CAS به پرداخت تمام مطالبات سرمربی اسبق خود محکوم شده است. بعد از ارائه مستندات توسط باشگاه استقلال، سرانجام حکم صادر و دادگاه عالی ورزش نیز تایید کرد که این باشگاه باید مبلغی در حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو باید به استراماچونی بپردازد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دیگه بخور بخور اقایان تمومی نداره..وگرنه چرا مربی خارجی میارین وقتی میدونید نمیتونین پولشو بدین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها