بازداشت هوادار آرسنال به دلیل انداختن لیزر روی چشم مودریک

هوادار آرسنال که در جریان بازی این تیم برابر چلسی بارها روی چشمان میخایلو مودریک، لیزر انداخته بود بازداشت شد.

بازداشت هوادار آرسنال به دلیل انداختن لیزر روی چشم مودریک

آرسنال شب گذشته در دیداری تماشایی برابر چلسی قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد. 

یکی از حواشی قابل توجه این بازی مربوط به انداختن لیزر مداوم روی صورت و خصوصا چشمان مودریک از سوی یکی از هواداران آرسنال بود که با اعتراض بسیاری از فوتبال‌دوستان روبرو شد. 

این ستاره اوکراینی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تنها ۱۹ دقیقه در ترکیب چلسی حضور داشت، اما تصاویر تلویزیونی نشان داد که در طول همین چند دقیقه هم لیزر سبزی که روی صورتش بود لحظه‌ای رهایش نمی‌کرد.

هرچند او پس از بازی گفت که مشکلی با این وضعیت نداشته، اما این کاری بسیار خطرناک است و احتمال دارد آسیب جبران ناپذیری به چشمان این بازیکن وارد کند.

باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای خبر از بازداشت این هوادار داد. در این بیانیه آمده است: «یکی از هواداران در جریان بازی شب گذشته از لیزر استفاده کرده بود که حالا بازداشت شده است. این رفتار خطرناک و کاملا غیرقابل قبول است. ما از اقدام پلیس کاملا حمایت می‌کنیم و آن را رفتاری درست می‌دانیم.»

مودریک در ژانویه سال جاری میلادی در آستانه انتقال به آرسنال قرار داشت، اما در نهایت با مبلغ بیشتری راهی چلسی شد و بسیاری مدعی شده بودند که همین موضوع باعث ناراحتی هواداران آرسنال و زمینه‌ساز این اتفاق شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها