۵ شرط ورود زنان به استادیوم

در آستانه شهرآورد پایتخت، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این که آیا خانم‌ها هم می‌توانند به استادیوم بروند و بازی را از تزدیک تماشا کنند؟ گفت: قدم شان روی چشم، اما هر زمان شرایط حضور زنان در ورزشگاه فراهم شود.

۵ شرط ورود زنان به استادیوم

دیروز هم تعدادی از خانم‌ها برای تماشای بازی به استادیوم آزادی رفتند، ولی از ورودشان ممانعت شد و از اطراف استادیوم هم پراکنده شدند.

مدت هاست که می‌گویند هر وقت شرایط حضور خانم‌ها مهیا شود، می‌توانند به استادیوم‌ها بروند.

ولی هیچ وقت  نمی‌گویند شرایطش چیست؛ بنابراین به حدسیات و تجربیات متوسل شدیم تا ببینیم شرایط مد نظر مسوولان چیست و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که خانم‌ها با تحقق یک یا چند شرط زیر می‌توانند وارد استادیوم‌ها شوند:

۱ - در صورت خالی بودن استادیوم، خانم‌ها با هماهنگی قبلی می‌توانند آزادانه وارد استادیوم شوند و با حیال راحت در آن به گشت و گذار بپردازند و روی هر کدام از صندلی‌ها هم که خوستند بنشینند و از سکوت آن لذت ببرند.

۲ - در صورتی که مسابقات خانم‌ها در جریان باشد نیز می‌توانند وارد شوند، ولی نمی‌توانند روی هر صندلی که دلشان خواست بنشینند و نیز نمی‌توانند از سکوت لذت ببرند.

۳ - اگر رئیس جمهور به شهرشان سفر کرد و سخنرانی اش در استادیوم بود از ورود خانم‌ها برای نشستن پای صحبت‌های مشارالیه و تشویق بخش‌های حماسی سخنرانی، استقبال می‌شود و حتی ممکن است شبکه استانی، آن‌ها را نشان هم بدهد.

۴ - در صورت اجرای سرود سلام فرمانده هم می‌توانند با عزت و احترام و پذیرایی وارد شوند و سرود را همخوانی کنند. با توجه به این که سلام فرمانده  ۲ هم آمده، شانس ورود مجدد بسیار بالاست.

۵ -  حتی اگر خانم‌های ایرانی به سفر خارجی رفتند نیز نگران نباشند چرا که مسوولان فکر همه جا را کرده اند و خانم‌ها می‌توانند با خرید بلیت وارد استادیوم شوند و بازی مورد علاقه شان را تماشا کنند.  

اگر هم شرایط در حالت خیلی خاص و خانم‌های تماشاگر هم خیلی خودی باشند، نه تنها ورودشان به استادیوم آزاد که ضروری است و حتی پول بلیت هواپیما و بازی و خورد و خوراک و هتل و بوق و پرچم و ... هم توسط مسوولان محترم پرداخت می‌شود. نمونه اش بازی‌های ایران در جام جهانی قطر که مصداقی بود از خدمت رسانی دولت به آحاد ملت، حتی برای خانم‌هایی که نمی‌دانستند اصلاً فوتبال چیست؟

همان طور که ملاحظه می‌فرمایید زمینه حضور خانم‌ها در استادیوم‌های ورزشی ایران و سراسر جهان واقعاً مهیاست و فقط می‌ماند مسابقات آقایان که آن را هم می‌توانند از تلویزیون با آپشن‌هایی مانند حرکت آهسته و تفسیر همزمان بازی و تبلیغات و موسیقی بین دو نیمه تماشا کنند و لذتش را ببرند.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    5

    تاییدیه شورای نگهبان یادتون نره .

  • حرف حساب
    6

    حالا تو این تورم و گرانی این زنا چه مرضی دارن برای خودنمایی و ورزشگاه رفتن!در همه جا ثابت شده هر جا زنان باشند باعث محدودیت برای آقایان و اغتشاش در جامعه میشوند

    نظرات شما -
    • رابی
      5

      یعنی وقتی مامانت خونه است توی خونه شما اغتشاش درست میشه!

    • حمید به رابی
      4

      امثال شما یاد گرفتین وقتی کسی حرف حق میزنه سریع پای خونواده رو می کشین وسط در صورتیکه امثال شما (رابی) فقط دنبال فحشاین نه منظوره حرف حساب اینه زنا بعد از ورزشگاه میخوان لخت و با شورت بیان تو خیابون و ماجرا ادامه داره ...رابی متمدنه!

    • ناشناس
      3

      اتفاقا رابی خیلی مثال جالبی زده
      شماها یه عده زن ستیز هستید که میخواید کل دنیا مال آقایون باشه و فقط گوشه خونه رو بدین به خانومها

  • رابی
    3

    شرط آخر تلاش برای رسیدن به آزادی

  • ناشناس
    1

    شرط اصلی برداشتن مانع از میان است که خیال همه راحت می شود!

  • ناشناس
    1

    چه معنی می دهد دختران و زنان بروند ورزشگاه بدن مردان نامحرم را نگاه کنند؟! مگر تماشای مسابقات ورزشی زنان را در ورزشگاهها از آنها گرفته اند؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها