اهدای عجیب‌ترین جام فوتبال دنیا

تیم نیوسینتس برای پانزدهمین بار قهرمان لیگ ملی ولز شد تا بازیکنانش جام عجیب این مسابقات را بالای سر ببرند.

اهدای عجیب‌ترین جام فوتبال دنیا

فصل 23-2022 جام ملی ولز امروز با برگزاری جشن قهرمانی تیم نیو سینتس به پایان رسید. این تیم برای پانزدهمین بار به افتخار یاد شده دست یافت تا صاحب عجیب‌ترین جام باشگاهی فوتبال دنیا شود.

این تیم که 5 هفته  زودتر قهرمانی خود را قعطی کرده بود امروز با برتری 4-1 در آخرین بازی این فصل لیگ ملی ولز جام قهرمانی عجیب این مسابقات را بالای سر ببرد.

جام قهرمانی لیگ ملی ولز یک جام معمولی مثل همه جام‌هاست که از دو طرف آن دو اژدهای بزرگ به صورت قرینه روبروی یکدیگر قرار دارند که شکلی کامل منحصربفرد به آن بخشیده است.

دکلان مک مانوس، مهاجم تیم نیو سینتس، در جریان پیروزی 4-1 تیمش موفق به زدن دو گل شد تا با 29 گل زده آقای گل مسابقات لقب بگیرد و بیشترین گل زده در تاریخ رقابت‌های لیگ ملی ولز را به نام خود ثبت کند.

لیگ ملی ولز از سال 2010 با حضور 12 تیم برگزار می‌شود و نیو سینتس در شرایطی صاحب جام قهرمانی عجیب و منحصربفرد آن شد که از سال 2000 تا کنون 14 بار دیگر نیز موفق به کسب این جام شده بود.

اژدها نماید کشور ولز است و روی پرچم این کشور هم دیده می‌شود و تیم ملی فوتبال این کشور را نیز در مجامع بین المللی با لقب اژدها می‌شناسند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها