بنگر:

پرسپولیس باید چند سال گل‌محمدی را حفظ کند/ او برای این تیم نعمت است

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، مدیران این باشگاه باید برای مدتی طولانی یحیی گل‌محمدی را حفظ کنند.

پرسپولیس باید چند سال گل‌محمدی را حفظ کند/ او برای این تیم نعمت است

محسن بنگر، درباره دربی تهران و تقابل دو مدعی جدی قهرمانی اظهار داشت: در سال‌های گذشته هیچ وقت پیش نیامده بود که دو تیم در چنین موقعیتی برابر هم قرار بگیرند. پرسپولیس و استقلال جزو شانس‌های مسلم قهرمانی هستند و به پیروزی در این مسابقه نیاز دارند. در واقع تساوی در این بازی برای هیچ‌کدام از دو تیم خوب نیست و آنها در صورت از دست دادن امتیاز ضرر بزرگی خواهند کرد. 

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای برد بیشتر است، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر کدام از دو تیم شاخصه‌های خاص خودشان را دارند. من امیدوارم یک بازی جذاب و تماشاگرپسند ببینیم و در نهایت پرسپولیس برنده از زمین خارج شود. 

بنگر در این ارتباط که خیلی‌ها سپاهان را شانس اول قهرمانی می‌دانند، تأکید کرد: به‌هرحال سپاهان تیم بسیار باکیفیتی است و با توجه به قرار گرفتن در صدر جدول شانس خوبی برای قهرمان شدن دارد. البته پیش‌بینی دقیق بسیار سخت است و در نهایت تیمی قهرمان می‌شود که کمتر اشتباه کند. 

بنگر در واکنش به اینکه گفته می‌شود در صورت عدم قهرمانی پرسپولیس یحیی گل‌محمدی از این تیم خواهد رفت، گفت: یکی از دلایلی که باعث موفقیت پرسپولیس شده ثبات در کادر فنی بوده است. وجود یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس یک نعمت است و هیچ دلیلی برای رفتن این مربی وجود ندارد. من معتقدم گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و مدیران این باشگاه باید برای مدتی طولانی این مربی را حفظ کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    فوتبال همیشه صفرصفر دیدن ندارد

  • استقلالی ام
    0

    فاقد اهمیت اما یک نکنه
    فهمیدم که خبر فکری هم لونگی ست
    مصاحبه با بنگر و درخشان نشان از لونگی بودن شما عزیزانی ست که ادعای بی طرفی دارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها