اسکوچیچ گزینه سرمربیگری تیم ملی می‌شود

دراگان اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری در تیم جوانان کرواسی را دریافت کرده است.

اسکوچیچ گزینه سرمربیگری تیم ملی می‌شود

تیم‌ملی جوانان کرواسی در حالی به استقبال یورو ۲۰۲۳ می‌رود که در فاصله ۷۰ روز تا این مسابقات، هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست و فدراسیون فوتبال کرواسی گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کند.

در ابتدا به نظر می‌رسید ایگور بیشچان برای یورو نیز روی نیمکت کرواسی باقی خواهد ماند، اما او ناگهان با پیشنهاد سرمربیگری در دینامو زاگرب مواجه شد و بی‌معطلی این پیشنهاد را پذیرفت تا هدایت بزرگترین تیم کرواسی را عهده‌دار شود.

حالا وبسایت saat24 کرواسی نام دراگان اسکوچیچ را به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی بیشچان مطرح کرده است.

1851829

اسکوچیچ بعد از برکناری از تیم‌ملی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هنوز تیم جدید خود را معرفی نکرده و طبیعتاً حضور روی نیمکت جوانان کرواسی در یورو ۲۰۲۳ پیشنهاد جذابی برای او خواهد بود.

کرواسی در این مسابقات با اوکراین، اسپانیا و رومانی همگروه است و اسکوچیچ در صورت قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشورش، چالشی ویژه را در فاصله دو ماه پیش رو خواهد داشت.

نکته جالب اینکه بهترین عملکرد جوانان کرواسی در یورو صعود تا مرحله یک چهارم نهایی است و اسکوچیچ فرصتی خوب برای عبور از این طلسم خواهد داشت.

اسکواد تیم جوانان کرواسی با حضور چهار بازیکن از بوندسلیگا و نفراتی از اردیویسه، لوشامپیونه و سایر لیگ‌های معتبر اروپایی، ترکیب مطلوب برای این سرمربی خواهد بود.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    دراگان اسکوچیچ کروات گزینه خارجی سرمربی گری باشگاه فوتبال پرسپولیس برای فصل بعد است!

  • ناشناس
    0

    این تاج رو بخاطر عزل اسکوچیچ و اوردن کیروش پرمدعای بیسواد باید محاکمه کرد .این ادم هم ابروی ایرانیها رو نزد سایر ملل بخاطر نمک نشناسی برده و هم سرمایه ملی و بیت المال رو سوزونده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایرانیها دزد و نمک نشناس هستند.این را دیگه همه دنیا میدونند.

  • ناشناس
    0

    بابا یکی از این مداحان سرشناس را سرمربی انتخاب کنید

  • ناشناس
    0

    ایرانیها نمک نشناس نیستن اصفهانی‌ها نمک نشناس هستن آبروی ایرانیها رو در همه زمینه ها به حراج گزاشتن من خارج بودم اصفهانی‌ها رو دیدم بعضی اروپایی ها از اینا متنفرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها