صعود وفایی به جمع ۳۲ بازیکن برتر تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳

ملی پوش اسنوکر ایران یک پیروزی دیگر را در مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ به دست آورد.

صعود وفایی به جمع ۳۲ بازیکن برتر تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳
 حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ شرکت کرده است، در دومین بازی خود به مصاف بن والاستون ۳۵ ساله از انگلیس رفت و موفق شد با نتیجه ۴ به ۱ حریف را شکست دهد و به جمع ۳۲ نفر برتر مسابقات صعود کند. 
 
وفایی درحالی در این رقابت پیروز شد که ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۲۲ حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان ایستاده است. حریف او در این دور از مسابقات در رده ۴۷ جهان قرار داشت.
 
پیش از این وفایی در نخستین بازی خود به مصاف جان استلی رفت و موفق شد با نتیجه ۴ به ۲ به پیروزی برسد.
 
وفایی در مرحله سوم این مسابقات روز سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ به مصاف اسکات دونالدسن اسکاتلندی خواهد رفت که موفق شد در مرحله دوم این مسابقات با نتیجه ۴ به ۰ بری هاوکینز انگلیسی را با شکست بدرقه کند.
 
مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ که یکی از مسابقات رنکینگ اصلی تور اسنوکر جهانی حرفه ای‌ها به حساب می‌آید در سالن مسابقات مورنینگ ساید شهر لستر انگلستان با حضور ۱۲۸ بازیکن درحال برگزاری است.
بازیکنان شرکت کننده برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه نقدی ۸۰ هزار پوندی این مسابقات، با یکدیگر درحال رقابت هستند. همچنین نایب قهرمان این مسابقات مبلغ ۳۵ هزار پوند دریافت خواهد کرد. طبق اعلام سایت رسمی این مسابقات، مجموع جوایز این مسابقات ۴۲۷ هزار پوند خواهد بود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها