مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان - قرقیزستان؛

کسب ۴ مدال آزادکاران ناشنوا در قهرمانی آسیا

در ادامه رقابتهای قهرمانی آسیا کشتی ناشنوایان در قرقیزستان، آزادکاران ناشنوا ایران امروز (جمعه) بر روی تشک رفتند و موفق به کسب ۴ مدال نقره و برنز شدند.

کسب ۴ مدال آزادکاران ناشنوا در قهرمانی آسیا

در اولین روز از رقابتهای کشتی آزاد ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان نمایندگان ایران امروز جمعه ۱۹ اسفند در ۵ وزن بر روی تشک رفتند و موفق به کسب ۴ مدال نقره و برنز شدند.

در این رقابتها و در وزن 57 کیلوگرم؛ محمدمهدی سروش کشتی نخست خود را به حریف قراقستانی واگذار کرد اما حریف ازبکستانی خود را ضربه فنی کرد و به مدال نقره رسید.

در 65 کیلوگرم؛ محمد حقی کشتی اول خود را به حریف قزاقستانی واگذار کرد و در ادامه برابر نماینده میزبان (قرقیزستان) و مغولستان شکست خورد و چهارم شد.

در 74 کیلوگرم؛ حسین دریک‌وند پس از شکست برابر رقیب قزاقستانی، برابر نماینده مغولستان به پیروزی رسید و با شکست برابر کشتی گیر قرقیزستان به مدال برنز رسید.

در 86 کیلوگرم؛ حمیدرضا کنعانی کشتی اول خود را به نماینده قزاقستان واگذار کرد سپس در ادامه برابر نماینده مغولستان به پیروزی رسید و با شکست برابر کشتی‌گیر قزاق به مدال نقره دست یافت.

در 97 کیلوگرم نیز حسن مدانلو کشتی نخست خود را به کشتی‌گیر قراقستانی واگذار کرد، در کشتی دوم برابر حریف قرقیزستانی شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

رقابت‌های قهرمانی آسیا کشتی ناشنوایان فردا (شنبه 20 اسفند) به پایان می رسد.

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها