اماراتی‌ها هم امشب ال‌کلاسیکو دارند

دو تیم العین و الوحده امروز در مسابقه‌ای که به ال‌کلاسیکوی امارات معروف است، برابر هم قرار می‌گیرند.

اماراتی‌ها هم امشب ال‌کلاسیکو دارند

هفته نوزدهم لیگ حرفه‌ای شاهد دیدارهای حساسی خواهد بود که تا حدودی تکلیف تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد.

در یکی از دیدارها، الوحده و العین در مسابقه‌ای که به ال‌کلاسیکوی امارات معروف است برابر هم قرار می‌گیرند. این بازی در شرایطی در ورزشگاه آل‌نهیان برگزار می‌شود که این دو تیم با ۳۷ امتیاز (دو امتیاز کمتر از شباب الاهلی و یک امتیاز کمتر از الوصل)، در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند.

پیروزی در این دیدار از این جهت برای هر دو تیم مهم خواهد بود که تیم برنده می‌تواند به یک مدعی جدی قهرمانی تبدیل شود و در طرف مقابل تیم بازنده تا حدودی از کورس قهرمانی خارج خواهد شد.

دو تیم در شرایطی وارد این مسابقه می‌شوند که در ۲۷ تقابل گذشته آنها، العین ۱۴ بار برنده بوده و در‌ مقابل الوحده تنها در ۷ مسابقه‌ پیروز شده است.

الوحده در این مسابقه امیدوار به درخشش ژائو پدرو، گلزن برزیلی خود، خواهد بود که در بازی رفت هم که با پیروزی 3-2 این تیم همراه بود، نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و حالا در صورت تکرار عملکرد خود در بازی برگشت می‌تواند تیمش را وارد کورس قهرمانی کند.

در طرف مقابل، امید اول العین در مسابقه لابا کوجو، بهترین گلزن لیگ امارات است که پیش از این 4 بار برابر الوحده گلزنی کرده است. همچنین سفیان رحیمی مراکشی که تا پایان هفته هجدهم، 10 گل زده و 10 پاس گل داده هم یکی از مهره‌های کلیدی العین در این دیدار است. البته مدافعان العین کار سختی برای مهار خطر پدرو دارند.

در یکی دیگر از مسابقات امروز هفته نوزدهم لیگ امارات، شاگردان فرهاد مجیدی که در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارند، برابر دیبا الفجیره‌ای قرار می‌گیرند که با یک‌ پیروزی، یک تساوی و ۱۶ شکست در قعر جدول ادنوک لیگ حضور دارد.

همچنین البطائح (۱۶ امتیاز) و الظفره (۷ امتیاز) که در رتبه‌های یازدهم و سیزدهم جدول قرار دارند، به مصاف هم می‌روند و دو تیم میانه جدولی خورفکان و عجمان نیز در تقابل با یکدیگر، برای بهبود رتبه خود در جدول تلاش خواهند کرد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها