امارات 3 فرد و یک شرکت را در فهرست تروریستی خود قرار داد/ آمریکا آنها را به انتقال پول به حزب‌الله متهم کرده است

امارات متحده عربی جمعه شب سه فرد و یک شرکت را در فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی خود قرار داد.

امارات 3 فرد و یک شرکت را در فهرست تروریستی خود قرار داد/ آمریکا آنها را به انتقال پول به حزب‌الله متهم کرده است

به گزارش تارنمای امارات ۷۱، شورای وزیران امارات متحده عربی در مصوبه‌ای سه فرد و یک شرکت صرافی را به فهرست افراد، نهادها و سازمان‌های تروریستی خود اضافه کرد.

بر اساس این گزارش، حسن مقلد، رانی حسن مقلد و ریان حسن مقلد و همچنین شرکت صرافی « CTEX Exchange » متعلق به حسن مقلد مستقر در لبنان سه فرد و شرکتی هستند که به فهرست تحریمی امارات متحده عربی افزوده شدند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۴ ژانویه این سه فرد و شرکت آنها را به انتقال پول به حزب‌الله متهم کرده و در لیست تحریمی خود قرار داده بود.

شورای وزیران امارات متحده عربی تاکید کرد کرده است که کلیه مراجع نظارتی باید مراودات مالی، تجاری و فنی افراد و شرکت‌ها با شرکت تحریم‌شده را شناسایی و به بلوکه کردن دارایی‌های آنها اقدام کنند.

این در حالی است که امارات متحده عربی بعد از خیانت به آرمان‌های ملت فلسطین و سازش با رژیم صهیونیستی، درهای خود را به روی صهیونیست‌ها به طور گسترده باز کرده است و عملا با حضور شرکت‌های مختلف رژیم صهیونیستی و خریدهای تسلیحاتی و حضور امنیتی و نظامی صهیونیست‌ها به مستعمره آنها تبدیل شده است؛ امری که کارشناسان سیاسی درباره پیامدهای ناگوار آن بر صلح و ثبات منطقه هشدار می‌دهند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها