فوتبال نیازمند حمایت است

حواشی‌ موجود در ورزش فوتبال با حمایت از جانب فعالان معتبر صنعتی قابل رفع است.

فوتبال نیازمند حمایت است

فوتبال ورزشی جهانی با طرفداران بسیاری است تا جایی که این ورزش در ایران پرهوادارترین ورزش کشور به شمار می آید. هرچند فوتبال هواداران زیادی دارد اما دچار حواشی خاصی شده، عدم اعتبار به تیم های مختلف فوتبال، نبود زیرساخت مناسب، عدم تمایل کشورهای دیگر به خرید بازیکنان ایرانی به صورت گسترده، نبود زمین های چمن مناسب برای بازی و .... .

تا جایی که  امیرحسین اصلانیان، مهاجم اسبق پرسپولیس درباره وضعیت فوتبال کشور می‌گوید: الان فوتبال ما هم مانند هم صنعت خودروسازی‌مان شده که هیچ کشوری از ما بازیکن نمی‌خرد. کیفیت لیگ ما هم مانند همان سمند و پراید است که در لیگ، سطح آن را دیدیم. لیگی کم گل، بدون ساختن پدیده و ستاره. الان تیم های بالای جدول را ببینید که تیمی مانند پرسپولیس، مسن‌ترین تیم در لیگ است. این یعنی سیستم فوتبال ما نه جوانی را ساخته و نه جوانگرایی انجام داده.

1

اصلانیان ادامه می دهد: از طرفی هم پول نداریم که بازیکن جوان اروپایی بخریم پس به سراغ میوه های ته مانده در سبد گندیده می گردیم که نتیجه اش همین می شود که دیدیم.

اما تاریخ نشان داده است که حمایت بخش های مقتدر از سرمایه های ملی منجمله ورزشی همانند فوتبال می‌تواند بستری برای بهبود شرایط فراهم آورد.

مجموعه گراد که یکی از برندهای معتبر صنعت پوشاک کشور است که از باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان حمایت مادی و معنوی داشته باشد.

این برند در ادامه فعالیت‌های فرهنگی خود، حمایت از ورزش به‌ویژه ورزش قهرمانی را در دستور کار خود داده است و حمایت مالی و معنوی از باشگاه سپاهان اصفهان را نیز در همین راستا انجام می شود. همچنین برند صنعتی گراد، انجام این فعالیت ها را جزئی از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود می داند.

2

برند گراد هم‌اکنون زیر مجموعه گروه راهبرد آتی دانا است. این مجموعه در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید‌کننده پوشاک کلاسیک آقایان، بانوان و کودکان در ایران است که محصولات خود را در 23 فروشگاه در تهران و شهرستان‌ها عرضه می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها