بازگشت تاتنهام به تاپ فور با درخشش سون

تاتنهام با درخشش سون هیونگ مین 2-0 از سد وستهم گذشت تا امیدهای خود را برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ تقویت کند.

بازگشت تاتنهام به تاپ فور با درخشش سون

در حالی که به نظر می رسد هیچکس تصور نمی کند تاتنهام در حال سپری کردن فصلی موفق است اما این تیم با هدایت آنتونیو کونته در جمع چهار تیم نخست لیگ برتر حضور دارد و هنوز برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ و جام حذفی امیدوار است. تاتنهام امشب با درخشش سون هیونگ مین 2-0 از سد وستهم گذشت تا امیدهای خود را برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ تقویت کند.

تاتنهام امشب مقابل وستهمی قرار گرفت که با دیوید مویس طی 11 بازی تنها یک بار طعم برد را چشیده و برای بقا می جنگند. شاگردان کونته در بازگشت این مربی به فوتبال انگلیس پس از عمل جراحی کیسه صفرا، یک برد دلچسب کسب کردند تا در رقابت برای کسب سهمیه اروپایی از نیوکسل جلو بزنند.

تاتنهام بعد از شکست یک بر صفر مقابل میلان، امشب در خانه خود به مصاف وستهم رفت و در نیمه اول با تساوی بدون گل زمین بازی را ترک کرد. این تیم اما در دقایق نخست نیمه دوم بالاخره موفق به باز کردن دروازه حریف شد. گل اول میزبان را امرسون رویال در دقیقه 56 به ثمر رساند.

پیش از رسیدن کار به یک ربع پایانی و در دقیقه 72 سون هیونگ مین روی پاس هری کین، گل دوم را هم برای تاتنهام به ثمر رساند تا شاگردان کونته پیروزی خود را در این دیدار قطعی کنند؛ ستاره کره ای ها که در دقیقه 68 به میدان آمده  بود تنها 4 دقیقه بعد از حضور در ترکیب، این گل را به ثمر رساند. شاگردان کونته تا پایان این برتری را حفظ کردند تا با رساندن شمار امتیازاتشان به عدد 42 و عبور از نیوکسل 41 امتیازی، در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرند.

1803493 1803494 1803495 1803496

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها