بهت 920 هزار بیننده،/ درگیری عجیب در لیگ اروپا با نقش‌آفرینی سردار آزمون

بعد از پایان بازی بایرلورکوزن و موناکو اتفاقات عجیبی در زمین رخ داد که سردار آزمون نیز در آن نقش داشت.

بهت 920 هزار بیننده،/ درگیری عجیب در لیگ اروپا با نقش‌آفرینی سردار آزمون

920 هزار بیننده RTL به سختی می توانستند آنچه که پس از پیروزی 2-3 موناکو مقابل لورکوزن دیدند و شنیدند را باور کنند. لوکاس هرادسکی، دروازه بان بایرلورکوزن بعد از بازی در مقابل میکروفون عصبانی شد و گفت: "اینجا همه فکر می کنند بزرگتر از دیگری هستند.

همه چیز کودکانه است، نمی دانم اینجا چه خبر است. امروز دیگر هیچ کس نمی تواند درست رفتار کند. هیچ کس احترام بیشتری ندارد و این از عجایب نسل جدید است."

هرادسکی در ادامه می گوید: "همه فقط به فکر خودشان هستند و برای دیگران احترامی قائل نیستند، یک نفر همیشه در جایی عصبانی است. متأسفانه در همه جای جامعه این گونه است، نه فقط در فوتبال."

بهت 920 هزار بیننده؛/ درگیری عجیب در لیگ اروپا با نقش‌آفرینی سردار آزمون

اما ماجرای این درگیری عجیب و غریب چه بود؟ بعد از سوت پایان بازی بازیکنان و اعضای دو تیم به شکل عجیبی با یکدیگر درگیر شدند. در همین حین تصاویر منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از مسئولان موناکو گردن سردار آزمون را محکم فشار می‌دهد و به نوعی قصد دارد مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را از کرپین دیاتا، مهاجم جوان موناکو جدا کند.

رابرت آندریچ درباره این درگیری می‌گوید: "من دیگر توانی برای دخالت در اتفاقاتی که بعد از بازی رخ داد نداشتم."همچنین ژابی آلونسو نیز در واکنش به این درگیری ها می گوید: "مشکلی وجود داشت؟ من در رختکن بودم. اما این فوتبال است، ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد."

فیلیپ کلمنت، سرمربی موناکو گفت: "من وسط زمین بودم تا بازیکنان را از هم جدا کنم. این خیلی مهم بود. سعی کردم به یک باره همه جا باشم چون همه جا اتفاقی می افتاد. فکر می کنم این بازی درگیر احساسات زیادی شده بود."

بهت 920 هزار بیننده؛/ درگیری عجیب در لیگ اروپا با نقش‌آفرینی سردار آزمون

در پایان می توان گفت که دلیل اصلی این درگیری دیاتا زننده گل دوم موناکو بود که چندین بار با پیرو هینکاپیه درگیر شد و سعی کرد بازیکن لورکوزن را تحریک کند. در عین حال قطعا برای بازی برگشت در موناکو شاهد رقابت پر سر و صدایی خواهیم بود. همانطور که هرادسکی هم به نوعی آن را تایید کرد: "اکنون پس از اتفاقات بعد از بازی برای دیدار برگشت خیلی انگیزه داریم."

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    2

    این بچه ننر سوسول نه در فوتبال چیزی شد و نه در اخلاق. پرتش می کنند به همان لیگ درپیت روسیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها