تماشاگران خاص در بازی فولاد و پرسپولیس!

با وجود اینکه اعلام شده بود دیدار پرسپولیس برابر فولاد بدون تماشاگر برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نفر این دیدار از نزدیک تماشا کردند.

تماشاگران خاص در بازی فولاد و پرسپولیس!

تیم فوتبال فولاد خوزستان در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان پرسپولیس است. در جلسه هماهنگی پیش از بازی، مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به بلندی چمن ورزشگاه تذکر داده بودند که پیش از آغاز بازی مسئولان ورزشگاه اقدام به کوتاه کردن چمن کردند.

با وجود اینکه قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود،  حدود ۱۰۰ هوادار با حضور در جایگاه شیشه‌ای طبقه سوم ورزشگاه، به تماشای بازی نشستند. برخی تماشاگران قصد داشتند با عبور از ورودی‌ها روی سکوها مستقر شوند که با تذکر ناظر بازی سکوها را ترک و به جایگاه شیشه‌ای منتقل شدند. این اتفاق در شرایطی است که باشگاه فولاد اعلام کرده بود بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد!

اوایل نیمه نخست بازی روی یک صحنه جواد نکونام نسبت به تصمیم داور معترض بود که در ادامه با توقف بازی، به سمت او رفت و برای دقایقی با سرمربی فولاد و برخی نیمکت‌نشینان این تیم صحبت کرد.

جواد نکونام در چند مقطع از منطقه فنی فولاد خارج شد که باعث شد داور چهارم به او تذکر بدهد.

وقتی داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا دآورد، گولسیانی به سمت او رفت و برای لحظاتی با او صحبت کرد.

 در بین دو نیمه، زمانی که بازیکنان در حال ورود به تونل برای رفتن به رختکن بودند، ننکا، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در مسیر تونل به انتظار کنت، دروازه‌بان فولاد ایستاده بود تا با او دیدار کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    اخبارچرت وپرت. خاک توسرتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها