دربی والیبال ایران و یک برنده غیرمنتظره

تیم شهرداری گنبد در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان برابر پاس گرگان به پیروزی رسید تا فاتح دربی حساس و سنگین استان گلستان باشد.

دربی والیبال ایران و یک برنده غیرمنتظره

دربی استان گلستان هفتمین دیدار این هفته لیگ برتر مردان بود که در آن شهرداری گنبد از پاس گرگان پذیرایی کرد. گنبدی‌ها با شکست پاس به هفتمین برد خود دست یافتند و شکست دور رفت را جبران کردند.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس در ست دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و پنجم با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 23 و 15 بر 13 نتیجه واگذار کردند تا نهمین ناکامی فصل خود را تجربه کنند.

تیم شهرداری گنبد با این پیروزی 20 امتیازی شد و در همان جایگاه دوازدهم جدول باقی ماند، اما یک گام حساس از منطقه قرمز (سقوط به دسته یک) دور شد تا بازیکنان این تیم در ادامه مرحله مقدماتی با استرس کمتری به میدان بروند.

پاس گرگان نیز با 11 برد و 33 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت تا یک پله در جدول مسابقات سقوط کند. امین‌اله برق‌لشگری، احمد بندری، محمد عشق‌دوست و حامد آقابراری به ترتیب به‌عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان ایران بود که به‌مدت 154 دقیقه در سالن المپیک گنبد پیگیری شد و یک هزار و 300 تماشاگر داشت. این دیدار دو کارت زرد داشت که حمید چوگان از شهرداری گنبد و امید عقیلی از تیم پاس به‌دلیل اعتراض به داوری آن را دریافت کردند.

منبع: ورزش 3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها