پیام امباپه برای جانشینش: بهترین‌ها در راه هستند

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با انتشار پیامی تولد برادرش را تبریک گفت.

پیام امباپه برای جانشینش: بهترین‌ها در راه هستند

هواداران پاری سن ژرمن در اولین دیدار این تیم پس از پایان جام جهانی 2022 قطر بنری را به همراه داشتند که روی آن نوشته شده بود:«کیلیان، آینده متعلق به تو است». 

این ستاره 24 ساله فرانسوی همچنان نشان داد که مهره کلیدی پی اس جی است اما مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند میراث خانواده امباپه را در این باشگاه ادامه دهند و برای این کار روی اتان امباپه حساب کرده‌اند. 

اتان امباپه به تازگی 16 ساله شده و قراردادی را تا سال 2024 با باشگاه پاری سن ژرمن به امضا رسانده است. برادر بزرگتر او نیز از این فرصت استفاده کرد تا تولد او را تبریک بگوید و پیامی خاص برایش ارسال کند. 

1786217


این ستاره تیم ملی فرانسه با انتشار چندین عکس در کنار برادرش که بسیاری او را جانشین امباپه می‌‎دادند نوشت:« تولدت مبارک برادر کوچک! 16 سال خیلی سریع گذشت. بسیار خوشحالم و از شخصیتی که در حال تبدیل به آن هستی احساس غرور می‌کنم. بهترین‌ها در راه هستند.»
اتان امباپه چپ پاست و در پست هافبک هجومی بازی می‌کند اما نباید فراموش کرد که او شباهت زیادی با کیلیان دارد و یکی از این شباهت‌ها توانایی او در گلزنی است. 
این بازیکن در حال حاضر عضو تیم زیر 19 ساله‌های پی اس جی است و در لیگ جوانان در ترکیب این تیم بازی می‌کند اما در عین حال چند بار نیز در تمرینات تیم بزرگسالان حاضر شده تا مشخص شود که پی اس جی حساب خاصی روی او باز کرده است. 

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها