انتخاب یایا توره از بین رونالدو و مسی

ستاره سابق منچستر سیتی از بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دست به انتخاب زد.

انتخاب یایا توره از بین رونالدو و مسی

به گزارش اسپورت، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در دو سه دهه اخیر بوده اند و همواره رقابت تنگاتنگی برای انتخاب عنوان بهترین بازیکن جهان داشته اند.

مسی و رونالدو همواره از سوی هواداران و یا کارشناسان و بازیکنان مورد مقایسه قرار گرفته‌اند و جام جهانی اخیر باعث شد تا بار دیگر درباره این دو بازیکن بزرگ فوتبال جهان سخن به میان آید که البته این بار همه چیز به سود لیونل مسی به پایان رسید چرا که این بازیکن با تیم ملی فوتبال آرژانتین جام قهرمانی جهان را بالای سر برد.

این بار یایا توره ستاره سابق منچستر سیتی و بارسلونا درباره آنها صحبت کرد و گفت: من خودم یکی از هواداران و دوست داران مسی هستم. همه می‌دانند که این بازیکن چه موفقیت های به دست آورده است و چه بازیکنی می‌تواند باشد. 

او ادامه داد: مسی سرانجام توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد و نشان دهد که برتر از رونالدو است. به نظرم هم مسی و هم رونالدو اسطوره های برای این نسل از فوتبال و همه نسل ها هستند.

یایا توره هیچگاه با کریستیانو رونالدو همبازی نبوده است اما او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ در بارسلونا با مسی همبازی بود که در نهایت راهی منچستر سیتی شد و روزهای درخشانی را هم با این تیم تجربه کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها