سرنوشت تلخ جذاب‌ ترین رقابت لئو مسی- رونالدو

قرار بوده سلسله مسابقاتی تاریخی بین تیم های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برگزار شود.

سرنوشت تلخ جذاب‌ ترین رقابت لئو مسی- رونالدو

کتابی با عنوان "مسی برابر رونالدو" توسط خبرنگاران وال استریت وال استریت ژورنال یعنی جاشوا رابینسون و جاناتان کلگ، منتشر و در این کتاب عنوان شده که مسابقه ای بزرگ بین لیونل مسی و رونالدو برنامه ریزی شده بوده که البته در نهایت منتفی شده است.

در سال 2014، رابرت بونیر، تاجر میلیونر با هر دو بازیکن تماس گرفته تا در این پروژه شرکت کنند و ظاهرا مسی و رونالدو نیز از این ایده استقبال کرده اند.

البته تاد بولی، مالک جدید چلسی نیز رویای برای یک مسابقه فوتبال ستارگان شمال و جنوب لیگ برتر را در سر داشته و این برنامه نیز به این ایده شباهت دارد.

در واقع قرار بود مسی و رونالدو هر دو تیمی از فوق ستاره های فوتبال را انتخاب می کنند و در یک مسابقه ای دوره ای و هر دو سال یک بار در ورزشگاه ومبلی و از سال 2017، به میدان بروند.

البته این مسابقه صرفا فستیوالی با حضور بهترین استعدادهای فوتبال نبود، زیرا سازمان دهندگان این برنامه قصد داشتند این رویداد را به یک نمایش سرگرمی، موسیقی و احتمالا حتی یک مبارزه بوکس بعد از بازی فوتبال تبدیل کنند.

حتی در مورد لباس دو تیم نیز برنامه ریزی صورت گرفته بود و قرار بود تیم مسی با لباس اسپانسرش یعنی آدیداس و لباس تیم رونالدو نیز نایک باشد. اما در نهایت به نظر می رسد علیرغم موافقت هر دو بازیکن، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، اعلام کرده مجوز حضور بازیکنانش در این مسابقه را تنها با پرداخت 21 میلیون پوند صادر می کند.

در ادامه نیز مسائل سیاسی فراوان و تعدد سرمایه گذاران، باعث لغو این برنامه بزرگ شده است. دیوید پایپر، تهیه‌کننده تلویزیونی که برای پوشش این رویداد توافق کرده بود، در این رابطه گفت: "بازی بین ستاره‌ها آخرین مرز بزرگ برای فوتبال است و ما به انجام این کار خیلی نزدیک بودیم.

" رقابت حماسی و تاریخی بین مسی و رونالدو برای سال های متمادی مهم ترین مبارزه دنیای فوتبال بوده و این دو فوق ستاره بزرگ بارها در ال کلاسیکو و در جریان بازی بارسلونا و رئال مادرید برابر یکدیگر بازی کردند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها