فدراسیون فوتبال اسکوچیچ را تهدید به شکایت کرد

فدراسیون فوتبال به اظهارات سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

فدراسیون فوتبال اسکوچیچ را تهدید به شکایت کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیرو مطالب منتشره منتسب به سرمربی سابق تیم ملی،فدراسیون فوتبال (دراکان اسکوچیچ )تصریح کرد: به رغم سیاست فدراسیون در جهت حفظ آرامش فوتبال کشور ، به دلیل اظهارات خلاف واقع سرمربی سابق تیم ملی که به روشنی از سوی برخی جریان‌های مخالف موفقیت های فوتبال این مرز و بوم و در ادامه غرض ورزی های اخیر صورت می گیرد، با ارائه مدارک و مستندات لازم _که متعاقبا به مراجع ذیصلاح بین المللی ‌و ملی صورت می گیرد _پیگیری قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پست اسکوچیچ علیه تاج و نبی که حذف شد!

 

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    دست پیش گرفته اید که پس نیفتید! این بنده خدا را از نشستن بر نیمکت سرمربی گری تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران در جام جهانی 2022 قطر بطور ناجوانمردانه محروم کرده اید آنوقت او را تهدید به شکایت در مراجع حرفه ای بین المللی هم می کنید؟! شرم و حیا هم واقعاً خوب چیزی است!

  • ناشناس
    0

    دقیقا ازکدوم موفقیت تیم ملی حرف میزنید؟ موفقیت تو کسب نفری ده سکه یا مجوز ورود ماشین خارجی؟ یا اینکه تو سه بازی بیشتر از ۸گل نخوردن؟

  • ناشناس
    0

    والله حق دارید بخاطر صعود مقتدرانه بعنوان تیم اول آسیا به جام جهانی تهدید به شکایتش کنید چرا فدراسیون به کسانی که شکست رو به پای ایشون می نویسن تذکر نمی دهد برای همه ثابت شده که اسکوچیچ چه انسان محترم و با شخصیتی هست با اون رفتارهابی که باهاش شد یه مصاحبه نکرد اما وقتی در جام جهانی ایشون سرمربی نبوده حق ندارن بعد اون همه بلایی که سر ایشون آوردن ترکیب نامناسب تیم و شکست هاشون رو به پای ایشون بنویسن حتما اسکوچیچ هم دستور داده بود کی روش رو به هوا پرتاب کنن آبرومون رو بردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها