درجلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ چه گذشت

جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی امروز برگزار شد.

درجلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ چه گذشت

در این جلسه که در محل آکادمی ملی فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، برنامه‌های تیم ملی در اردوی شهریورماه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه با اعلام حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال، بحث‌های مالی و قراردادی کادر فنی تیم ملی حل شده است تا اسکوچیچ و دستیارانش در اردو و فیفادی پیش رو دغدغه قرارداد را نداشته باشند.

در این جلسه احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر خوب دیگری هم برای اسکوچیچ داشت تا این مربی دیگر نگران مشکل مالی در راه اردوها و بازی‌های تدارکاتی نباشد. 

اصولی اعلام کرد که بخشی از بودجه ۴۰ میلیاردی مجلس برای فوتبال به حساب فدراسیون واریز شده و رایزنی برای وصول مبلغ باقی‌مانده ادامه دارد.

همچنین در این جلسه اعلام شد که قرارداد دو بازی تدارکاتی با اروگوئه و سنگال در فیفادی سپتامبر به صورت رسمی امضا شده است تا انجام این دو مسابقه قطعی شود.

بر اساس برنامه اسکوچیچ، اردوی تیم ملی فوتبال از ۲۰ شهریور با حضور بازیکنان داخلی آغاز می‌شود و تیم ملی در ۲۶ شهریور در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم امید می‌رود.

در ادامه تیم‌ملی فوتبال روز ۲۷ شهریور راهی اتریش می‌شود و در روزهای اول و پنجم مهر دو بازی تدارکاتی به ترتیب با تیم‌های اروگوئه و سنگال انجام می‌دهد.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان طبق برنامه روز ششم مهر به ایران باز می‌گردد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها