تاج: فکر کنم کی‌روش از مردم عذرخواهی کرد!/ برای ادامه همکاری هنوز به نتیجه نرسیدیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تا امروز تصمیمی برای ماندن یا رفتن کی‌روش نگرفته‌ایم اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک در خصوص نیمکت تیم ملی تصمیم‌ درست بگیریم.

تاج: فکر کنم کی‌روش از مردم عذرخواهی کرد!/ برای ادامه همکاری هنوز به نتیجه نرسیدیم

مهدی تاج در خصوص اتفاقات پیرامون تیم ملی اظهار داشت: مهمترین مسائلی که ذهن بازیکنان تیم ملی را درگیر کرده بود، فوتبالی نبود و از این عدم صعود، چه هوادار چه فدراسیون، هیچ کس خرسند نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کی‌روش باید از مردم ایران عذرخواهی می‌کرد اما چنین اتفاقی نیفتاد، گفت: چیزی از او خواندم که در واقع فکر کنم این اتفاق افتاد. خودش اعلام کرد که باید بهتر از آن می بودیم و یک عذرخواهی هم کرد. فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور عذرخواه مردم هست.

تاج در خصوص ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش نیز عنوان کرد: جلسه مفصلی با کی روش داشتم. دو طرف نظراتشان را به هم گفتند. در مورد کی روش در آینده صحبت جدی خواهد شد. کی روش یک بحث است. جایگزینی او هم بحث دیگری است. این هم مهم است که اگر برای تیم ملی مربی داخلی بخواهیم بگذاریم، چه کسی باشد، چرا که سال آینده جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم.

وی در خصوص اسامی منتشرشده به عنوان جانشین کی‌روش، گفت: همه گزینه‌هایی که در این چند وقت اخیر گفته شده است، بسیار قابل احترام هستند. چه فرهاد مجیدی و چه برانکو هر دو برای ما عزیز هستند. کارنامه آنها در لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص است که هر دو صاحب موفقیت‌های خاصی هستند، اما فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی همه موارد را به عنوان یک پکیج نگاه می‌کند و تمام شرایط را می‌سنجد و متناسب با همه اتفاقاتی که پیش‌بینی می‌شود، تصمیم می‌گیرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    آقای تاج و نبی! لطفاً بطور سرخود برای یک ملت تصمیم نگیرید! قبل از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از افکار عمومی ورزشی نظرسنجی کنید و ببینید برای جام ملتهای آسیا افکار عمومی ورزشی موافق سرمربی ایرانی هستند یا خارجی و در مورد انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی در مورد انتخاب کدام گزینه اشتراک نظر بیشتری دارند.

  • فرشید
    2

    جناب تاج لطف کن هم خودت برو هم کیروش و هم تیم و باند بیسوادتم ببر
    هرچی تونستی لفت و لیس کردی،بترس از خشم مردم،خودتو نچسبون به فدراسیون،به جرات میشه گفت غیر از خونوادت هیچکس دلش نیست شما در فدراسیون باشی و تیشه به ریشه فوتبال ایران بزنی

  • شهروند
    0

    همانطور که رسانه های انگلیسی پیش از آغاز جام جهانی گفته بودند؛ سیاست های کیروش نخ نما شده اند و در عمل هم دیدیم که انگلیس چطور از همین نقطه ضعف استفاده کرد بنابراین بهتره از شکست تحقیر آمیز در جام جهانی2022 عبرت بگیریم . . .در فوتبال مدرن، دفاع اتوبوسی نه تنها برای تیم ملی ایران بلکه برای برزیل هم جواب نمیده

  • ناشناس
    0

    متاسفم برای وطنم و برای این ملتم ک چنین آدم های رییس فدراسیون مملکتم هستم..ک هنوز یک معذرت خواهی از ملت نکرد ک بااین نتیجه های افتضاح همه ی ملت رو زیر سوال بود..خدا عذابشرو زیاد کنه هم دردنیا هم در آخرت

  • رضا
    0

    آقای تاج بعد از گند پرونده ویلموتس الان جای شما اینجا نیست و چقدر پرروهستید به جای مردم ایران تصمیم میگیری.

  • علی
    0

    آقای تاج توهم داری یا اصلا تو باغ نیستی اصلا فکر نکن که کیروش عذرخواهی کرده باشد شما برو بگرد در تمام حرفهایش کجا عذرخواهی کرده مگه مردم را چی فرض کردی ؟

  • دیرین دیرین
    0

    اورین ...اورین اورررررررررررررررین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها