کی روش در انتظار پیشنهاد از تیم ملی ایران؟/ غول مصری ناامید شد

سرمربی سابق ایران پیشنهاد باشگاه مصری را به یک دلیل رد کرد.

کی روش در انتظار پیشنهاد از تیم ملی ایران؟/ غول مصری ناامید شد

سایت «الاهلی آنلاین» مصر خبر داد مذاکرات باشگاه الاهلی با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق فراعنه به بن بست خورد.

منبعی آگاه در این زمینه خبر داد: کارلوس کی‌روش در شرایط کنونی حاضر به مربیگری در سطح باشگاهی نیست. به همین خاطر با وجود تلاش‌های مدیران باشگاه کی‌روش نپذیرفت تا هدایت الاهلی را برعهده بگیرد.

230428

وی افزود: این دست رد کی‌روش ربطی به رابطه بدش با فدراسیون فوتبال مصر ندارد. کی‌روش در شرایط کنونی منتظر پیشنهاد از سوی یک تیم ملی است تا تکلیف آینده‌اش را مشخص کند.

کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی مصر را برعهده داشت و موفق شد فراعنه را به نایب قهرمانی آفریقا برساند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کارلوس کی روش سرمربی نیست که بخواهد در یک تیم باشگاهی یک فصل پشت سر هم به بازیکنان تیم تمرین دهد و سرمربی گری کند! او به دنبال سرمربی گری در تیم های ملی فوتبال کشورهای درجه ۲ و ۳ در سطح فوتبال در قاره آسیا و آفریقاست تا بتواند بیشتر مدت قرارداد کاری خود را در کشورش به مرخصی سپری کند و فقط دو هفته تا یکماه قبل از بازیهای تدارکاتی در فیفا دی ها و مسابقات رسمی در کنار تیمش حضور داشته باشد! سبک اخلاقی کارلوس کی روش دیکتاتوری است و نگاه او به فدراسیون فوتبال کشورهای جهان سوم و سرمربیان داخلی آن کشور نگاه از بالا به پائین و برخورد تحقیرآمیز است! او نظارت فدراسیون فوتبال بر عملکرد خود را نمی تابد و می خواهد رئیس باشد! او سرپرست، مترجم، تدارکات و پزشک تیم ملی را می خواهد خود تعیین کند! او مناسب سرمربی گری در تیم ملی فوتبال ایران نبوده و نخواهد بود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها