کی‌روش ایران را ترک کرد/ جلسه با تاج، پیش از پرواز به پرتغال

کارلوس کی‌روش صبح امروز همراه با دستیاران خود ایران را به مقصد لیسبون ترک کرد.

کی‌روش ایران را ترک کرد/ جلسه با تاج، پیش از پرواز به پرتغال

کی‌روش و دستیارانش چهارشنبه هفته گذشته پس از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه با سایر اعضای این تیم به تهران بازگشتند.

کی‌روش که در این مدت از کاخ سعد آباد بازدید کرد، صبح امروز همراه با دستیاران خود ایران را به مقصد لیسبون ترک کرد.

این در شرایطی است که وی پیش از ترک تهران، در جلسه ای با مهدی تاج شرکت کرد و گزارشی از عملکرد خود را به رئیس فدراسیون در مدت سه ماهه‌ای که هدایت تیم ملی را برعهده داشت، ارائه کرد.

حال باید دید مدیران فدراسیون فوتبال در روزهای آینده چه تصمیمی درمورد ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی می‌گیرند. البته قرارداد کادرفنی تیم ملی پس از حذف در جام جهانی با فدراسیون به اتمام رسیده است.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران فعلاً تا قبل از آماده سازی تیم جهت شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا نیاز به کادر فنی ندارد. بهتر است سه ماه قبل از شروع مسابقات جام ملتهای آسیا سرمربی گری تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران به یک سرمربی ایرانی به ترتیب همچون امیر قلعه نویی، علی دایی و جواد نکونام پیشنهاد شود و اگر از این سه نفر هیچ یک سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران را قبول نکرد سرمربی گری تیم ملی فوتبال به یک سرمربی خارجی جوان تا میانسال باکیفیت و باانگیزه سپرده شود.

  • ناشناس
    0

    فدراسیون و کی روش حتی یه جمله هم در باره صعود نکردن از مرحله گروهی ندادن ایران رو ترک کرد بدون گفتن کلمه ای ، مردان حسابی اسکوچیچ که بعنوان تیم اول آسیا صعودتان داد تا ریاست جمهوری و ....بر علیه اش توطئه کردید حاصل زحمات ایشون رو تقدیم به کی روش کردن بر بادش داد الان چرا لالمونی گرفتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها