بازدید کارلوس کی‌روش از مجموعه کاخ سعدآباد/ عکس

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشور روز جمعه از موزه‌های مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد بازدید کرد و فارغ از جهان مستطیل سبز، با بخشی از تاریخ، فرهنگ و هنر ایران از نزدیک آشنا شد.

بازدید کارلوس کی‌روش از مجموعه کاخ سعدآباد/ عکس

 کارلوس کی‌روش به همراه دستیاران خود، در سه ساعت حضور در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، از کاخ‌موزه‌های سبز و ملت و موزه‌های برادران امیدوار، هنرهای زیبا و اتومبیل‌های سلطنتی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه سعدآباد گفت: در این بازدید، با بخشی از تاریخ، فرهنگ و هنر ایران آشنا شدم و قدردان آن هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور همچنین خطاب به کارکنان مجموعه سعدآباد تصریح کرد: از اینکه در حراست و مراقبت از اماکن تاریخی و فرهنگ و هنر ایران کوشا هستید، از شما تشکر می‌کنم.

1222

567

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    2

    قرارداد سرمربی گری ات در تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران مگر تا پایان جام جهانی قطر نبود و تمام نشد؟! خب در ایران چه می کنی؟! خیلی زود برگرد به موطن خود پرتغال.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      ‌مربی‌مفت‌خور‌و‌بدرد‌نخور‌‌مقصر‌فدراسیون‌فوتبال‌است‌
      به‌دنبال‌این‌مربی‌تاریخ‌مصرف‌گذشته‌می‌رود‌مگر‌
      قحطی‌مربی‌است!!!!!

  • ناشناس
    5

    کیروش در مدیریت توانایی بالایی دارد

  • ناشناس
    4

    کیروش مربی و انسانی درست است برای تیم ملی هم زحمت کشید ولی اعضای تیم از خود ضعف نشان دادند

  • اسماء و فوتبالیست قدیم
    0

    خب اینکه الان برای ما مهم نیست، کیروش دعوت کنید استودیو ۲۰۲۲ چندتاسوال فنی میثاقی واحمدی جواب دهد

  • بهنام
    3

    درود بر کارلوس کی‌روش
    ننگ بر فتنه‌گر و کسی که به پرچم کشور و سرود کشور بی‌احترامی می‌کند . ننگ بر کسی که تومار و عریضه برای حذف تیم ملی فوتبال ایران جمع کرد، ننگ به کسی که در استادیوم به بازیکن تیم ملی توهین و فحاشی کرد و تمرکز و روح و روان بازیکنان را برهم زد ، ننگ بر کسی که از باخت تیم ملی خوشحال و رقاصی کرده و با ماشین بوق می‌زد ننگ بر مزدور و اغتشاشگر و وطن فروش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها