فریب دادن دختران جوان با وعده ازدواج

پزشک قلابی با دادن وعده ازدواج، ده‌ها دختر را در تهران و دیگر شهرها فریب داد و سرمایه‌شان را بالا کشید اما در نهایت به دام پلیس افتاد.

فریب دادن دختران جوان با وعده ازدواج

مرد تبهکار لباس‌های شیک و مارکدار می‌پوشید، عطرهای گران قیمت می‌زد، ماشین‌های لوکس مثل بنز و بی‌ام دبلیو اجاره می‌کرد، هر روز کتاب‌های پزشکی می‌خواند و در نهایت پس از معرفی خود به عنوان دندانپزشک یا دکتر زیبایی، دست به کلاهبرداری از دختران دم بخت می‌زد.

وعده ازدواج

او با دادن وعده ازدواج ده‌ها دختر را در تهران و دیگر شهرها فریب داد و سرمایه‌شان را بالا کشید، اما در نهایت به دام پلیس افتاد.

این مرد شیاد که خودش را دکتر کامیار معرفی می‌کرد، از چند ماه قبل با شکایت ۳ خواهر تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام جمعه شب از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

او دیروز برای مواجهه حضوری با شاکیان به اداره آگاهی انتقال یافت؛ جایی که دختران زیادی به آنجا مراجعه کرده بودند تا از مردی که سرشان کلاه گذاشته و با احساساتشان بازی کرده بود، شکایت کنند.

برخی از آن‌ها تحصیلکرده‌اند و هنوز باورشان نمی‌شود که فریب دکتر قلابی را خورده باشند و اموالشان را در اختیار وی قرار داده اند.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    این‌جور آدم‌هایی که کلاهبرداری می‌کنند و دخترهای مردم‌ روگول می‌زنند عرضه ی کار کردن ندارند فقط به تبهکاری فکر می کنند امکان نداره که ازحبس بيرون بياد بازم اعمال مجرمانه ی خودرا تکرار می‌کند باید باحکم سنگین قانون وقاضی مواجه بشه تاترک فعل منفی وناهنجار کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها