شکست سنگین در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر؛ ایران 2 - انگلیس 6/ طارمی اولین بازیکن دو گله ایران در جام جهانی/ سنگین‌ترین باخت تاریخ تیم‌ملی در جام جهانی

دیدار نخست تیم ملی ایران برابر انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶:۳۰ با نتیجه 2 بر 6 به نفع انگستان به پایان رسید.

شکست سنگین در نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر؛
ایران 2 - انگلیس 6/ طارمی اولین بازیکن دو گله ایران در جام جهانی/ سنگین‌ترین باخت تاریخ تیم‌ملی در جام جهانی

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شروع شده و در حال برگزاری است.

کارلوس کی‌روش با ترکیب ۱۱ نفره علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، روزبه چشمی، علی کریمی، مجید حسینی و احمد نوراللهی به مصاف سه‌شیر آمد.

در آن طرف میدان، گرت ساوگیت سرمربی تیم ملی انگلیس، جردن پیکفورد، هری مگوایر، جان استونز، کیران تریپیه، لوک شو، دکلن رایس، جود بلینگام، میسون مونت، رحیم استرلینگ، بوکایو ساکا و هری کین را برای این بازی انتخاب کرد.

رافائل کلاوس، رودریگو فیگریدو انریکه کوریا، دنیلو سیمون و کوین اورتگا تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند.

نیمه نخست

دقیقه ۳: در این دقیقه برای تیم انگلیس یک کرنر به دست آمد. در حین ضربه کرنر، مگوایر یک درگیری با چشمی داشت اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت. 

دقیقه ۷: هری کین با یک ارسال روی دروازه ایران باعث شد تا مگوایر در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما ضربه او راهی به گل نداشت. در این صحنه بیرانوند خروج اشتباه داشت و ممکن بود این اشتباه باعث گل خوردن تیم ایران شود. در این صحنه بیرانوند برخورد بسیار شدیدی با مجید حسینی داشت و این اتفاق باعث شد تا بازی برای چند دقیقه متوقف شود. 

دقیقه 16: پس از حدود هفت دقیقه بازی از سر گرفته شد اما بعد از مدت کوتاهی باز هم بیرانوند روی زمین افتاد و درخواست تعویض کرد. حسین حسینی نیز جای او را در درون دروازه گرفت. 

photo_2022-11-21_16-50-28

دقیقه ۲۱: ایران پس از چند دقیقه که در لاک دفاعی فرو رفته بود، صاحب یک موقعیت ضربه آزاد شد اما این ضربه راه به جایی نبرد. 

دقیقه ۲۵: علیرضا جهانبخش با یک خطای شدید روی پای لوک شاو از داور کارت زرد دریافت کرد. 

دقیقه ۳۰: در این دقیقه ساکا از جناح راست یک پاس خوب برای میسون مونت ارسال کرد و ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک به تور کنار دروازه برخورد کرد. 

دقیقه ۳۲: تریپیر یک ارسال زیبا از روی نقطه کرنر داشت که این ارسال روی ضربه سر مگوایر نشست و باعث شد توپ به تیرک دروازه برخورد کند. 

دقیقه ۳۵: تیم انگلیس در نهایت مزد حملات خود را گرفت و ارسال بی نقص شاو از سمت چپ باعث شد تا بلینگام با یک ضربه سر دروازه ایران را باز کند. 

170021951

دقیقه ۴۳: کرنر از سمت چپ به دست آمد و هری مگوایر با سر توپ را کاشت و ساکا با پای چپ توپ را به طاق دروازه زد تا گل دوم سه‌شیر به دست بیاید. 

170021964

دقیقه ۴۵: ارسال هری کین از سمت چپ با ضربه تک ضرب استرلینگ وارد دروازه شاگردان کی‌روش شد تا نتیجه بازی سه بر صفر شود. 

دقیقه ۱۱+۴۵: ارسال حاج صفی از سمت چپ با ضربه بسیار ضعیف جهانبخش همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت. 

در نهایت این نیمه با برتری سه بر صفر انگلیس به پایان رسید تا تیم ملی ایران یک ساعت فاجعه‌بار را مقابل سه‌شیر تجربه کند. 

نیمه دوم

کی‌روش بین دو نیمه روزبه چشمی، جهانبخش و کریمی را از بازی خارج کرد و به جای آن‌ها، علی قلی‌زاده، سعید عزت‌اللهی و محمد حسین کنعانی را وارد زمین کرد. 

دقیقه ۶۲: استرلینگ با یک پاس به ساکا او را در یک موقعیت خوب قرار داد و این بازیکن ریزنقش با حرکت در عرض و ضربه بغل پا توانست دروازه ایران را برای بار چهارم باز کند. 

دقیقه ۶۵: علی قلی‌زاده با یک پاس بسیار زیبا طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز با یک شوت زیبا توپ را به طاق دروازه کوبید تا حساب کار چهار بر یک شود. 

دقیقه ۶۹: اریک دایر، جک گریلیش، فیل فودن و مارکوس رشفورد به جای هری مگوایر، ساکا، استرلینگ و مونت در ترکیب قرار گرفتند. 

دقیقه ۷۱: پاس هری کین در سمت راست به رشفورد رسید و مهاج منچستریونایتد به راحتی با از پیش رو برداشتن مجید حسینی توپ را وارد دروازه کرد تا اولین شوت او تبدیل به گل پنج انگلیس شود. 

دقیقه ۷۶: هری کین در این دقیقه جای خود را به کالوم ویلسون داد.

دقیقه ۷۸: سردار آزمون به جای احمد نوراللهی وارد زمین شد. به علت اینکه بیرانوند به دلیل مصدومیت از ناحیه سر جای خود را به حسینی داد، تعویض او در تعداد تعویض‌ها محاسبه نمی‌شود.  

دقیقه ۹۰: فرار ویلسون از تله آفساید ایران باعث شد تا این بازیکن با یک پاس خوب به گریلیش او را در یک موقعیت مناسب قرار دهد. ستاره سیتیزن‌ها نیز با یک بغل پا ساده توانست دروازه ایران را باز کند.  

دقیقه ۸+۹۰: پاس در عمق ترابی به سردار آزمون باعث شد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما این بازیکن قدر موقعیت را ندانست و توپ را به تیرک دروازه زد. 

داور این دیدار ۱۰ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

در نهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده سردار آزمون یک موقعیت تک به تک به دست آورد و ضربه او با برخورد به دست پیکفورد به تیر دروازه انگلیس برخورد کرد.

گل دوم ایران: سه دقیقه بعد ضربه کاشته و سانتر حاج صفی ثمری نداشت اما پورعلی گنجی درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور این دیدار پس از بررسی با کمک داور ویدیویی اعلام پنالتی کرد. در ادامه مهدی طارمی ضربه پنالتی را برخلاف جهت دروازه‌بان وارد دروازه کرد.

این دیدار در نهایت با پیروزی ۶ بر ۲ ایران به پایان رسید.

ایران بعد از ۷۲ سال شش گل خورد/ سنگین‌ترین باخت تاریخ تیم‌ملی در جام جهانی

تیم‌ ملی ایران ۳ گل در نیمه اول خورد و ۳ بار هم در نیمه دوم دروازه‌اش را باز شده دید تا در مجموع با شکست شش گله زمین را ترک کند. این پرگل‌ترین باخت ایران در تاریخ جام‌جهانی محسوب می‌شود.

آخرین بار تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ در دیدار مقابل پرو با نتیجه ۴-۱ شکست خورد و همچنین در همان تورنمنت با سه گل برابر هلند شکست خورد. این در حالی است که ایران سابقه دو باخت ۳-۱ برابر مکزیک و بوسنی در جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ را هم دارد.

نکته جالب اینکه باخت شش گله مقابل انگلیس، یکی از پرگل‌ترین باخت‌های تاریخ فوتبال ایران هم محسوب می‌شود. پیش از این در سال ۱۹۵۰ ایران در دیداری دوستانه با نتیجه ۶-۱ به ترکیه باخت. ایران همچنین در سالهای ۱۹۵۸ و ۱۹۷۲ با نتیجه ۵-۰ برابر کره‌جنوبی و مجارستان بازنده شد.

جدال ۸ گله‌ ایران و انگلیس به روایت آمار؛ عدالت رعایت شد

درصد مالکیت: انگلیس ۶۹%- ایران ۲۰%- در جریان ۱۱ درصد

شوت‌ها: انگلیس ۱۳- ایران ۸

داخل چارچوب: انگلیس ۷ - ایران سه

کارت زرد: انگلیس صفر - ۲ ایران

خطا: انگلیس ۹ - ۱۴ ایران

آفساید: انگلیس ۲-۲ ایران

پاس: انگلیس ۸۱۰ - ۲۳۲ ایران

کرنر: انگلیس ۸ - ایران صفر

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 75
  • ناشناس
    13

    خداجای حق نشسته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      94

      باخت عمدی کی روش به سفارش ارباباش!

    • مهدی
      95

      وقتی سرود تیم ملی خونده نمیشه شکست هم میخورند

    • ناشناس
      6

      هر سه گل نیمه اول را به دلیل عملکرد بسیار بد روزبه چشمی دریافت کردیم! روزبه چشمی در ابتدای بازی با گرفتن بازیکن حریف در محوطه جریمه داشت یک پنالتی مفت و مجانی به حریف تقدیم می کرد که از چشمان داور ویدئویی دور ماند و به خیر گذشت! جای روزبه چشمی در تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران نیست! او خودش هم باورش نمی شد در بازی سنگینی مثل بازی با انگلیس در ترکیب اصلی تیم جای بگیرد!

    • ناشناس
      1

      میخواست ازترکیبب اسکوچیچ استففاده نکنه که نگن حاصل دسترنج اسکوچیچ برداشت کرد!!حتی به قیمت باخت سنگین این نامرد بسیارمتکبرخودخواه وبی شرفه داره چوبشم می خوره هرجامی ره اخراجش می کنن.خداوند خیلی زود انتقام بی معرفتی,ناسپاسی وظلمی که درحق اسکورواداشتندازاین ظالمان گرفت!!

  • ناشناس
    158

    انگلیسی ها با انرژی انگار داشتن سرود ملی شأن را داد میزدن ولی امثال بیرانوند انگار که لال بودن. حقشونه لیاقت آن دعاهای مادران شهدا را نداشتن...

    نظرات شما -
    • نادی
      35

      تو به جاشون سرود بخوان سلام فرمانده رو هم بخوان

    • 158

      جناب نادی انقدر سلام فرمانده می خوانیم تا دق کنید و از عصبانیت بمیرید دیدی که بیرانوند تو دهنی بدی خورد باش تا مجازات الهی باقی آنها را ببینی

    • وزارت ورزش " نه " جوانان
      6

      میلیون ها جوان بیکار تحصیلکرده و هزاران مشکل ملت را رها کردید و پول بیت المال را خرج توپ بازی 11 تا مرد گنده کردید. که لگد بزنند به توپ پلاستیکی. تا فکر و حواس ملت بجای مشکلات فرهنگی و اخلاقی و اقتصادی و اجتماعی برود سمت توپ بازی. لعنت بر غارتگران بیت المال لعنت بر انگل لیس و فوتبالش لعنت بر استعمار نوین

    • علی
      3

      بیرانوند تو دهنی خورد چون جلو رئیسی تا کمر خم شد
      تو این وضعیت....
      خدا خودش همه چیز رو درست میکنه

  • علی
    3

    رفتار و روش تیم ملی ما در جام جهانی دقیقا انعکاس روش و تعامل مدیران و مردم در داخل کشور است.

    نظرات شما -
    • دیدار صمیمی
      2

      شش تایی هااش
      شش کلاسه
      خخ خخ خخ
      دیداری صمیمی

    • هادی
      9

      ایران 2- انگلیس و وطن فروشای داخلی وخارجی 6

  • ناشناس
    166

    دل خانواده شهدا را شکستن تاوان داره .تف به غیرتتون که سرود جمهوری اسلامی ایران رو نخوندید .حالا هم باختید هم سرشکسته و شرمنده ملت بزرگ ایران هستید .اینو مطمان باشید چون سرود رو نخوندید دعای خیر بدرقتون نبود .پس باخت گوارای شما

    نظرات شما -
    • ناشناس
      85

      درسته الهی آه خانواده های شهدا سد راه زندگیشان بشود البته آقای طارمی کمی غیرت بخرج داد اما می توانست بیشتر گل بزند اما با تیم و سناریوی شکست آنان همراه شد گویا چاره ای نداشت امیدوارم که به عمد همراهی نکرده باشد

    • 11

      دل خانواده شهداوهمه مردم ایرانوشادکردن ودل مفتخوراواختلاس گرا ودزداراشکستنددرود به شرفشون.

    • یکی از مردم
      4

      چرا زمان دزدیها و اختلاسها یا کشته شدن جوانان دل شهدا نمیشکنه؟!!!
      شتر واری که دولا دولا نمیشه زمان خورده شدن حق مردم این حرفهارو چرا قورت میدید؟ برای فوتبال یه باره شهدا یادتون میاد؟!

  • سیادی
    1

    حتی شتر هم می فهمه ایران شکست می خوره

  • ناشناس
    4

    آه اسكوكيچ!

    نظرات شما -
    • 4

      آره والله,چه زودخداانتقامشوگرفت.

  • آزادی
    0

    تا الان در نیمه اول سه گل خوردن تیم ملی ضعیف عمل کرد

  • ناشناس
    3

    خداوند لعنت کند مهدی تاج را که با برکناری ناجوانمردانه و غیرعادلانه اسکوچیچ و گماردن کی روش امتحان پس داده باعث شکست مفتضحانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران در مقابل انگلیس شد! قرار دادن سیدمجید حسینی و روزبه چشمی در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران به جای شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان و انتخاب نوع سیستم بازی ۳-۳-۴ به جای انتخاب سیستم بازی ۱-۲-۳-۴ یا ۲-۴-۴ از عجایب تصمیم فنی کی روش در برابر انگلیس بود!

  • کیوان
    2

    نتیجه بازی پنج صفر به پایان خواهد رسید

  • ناشناس
    0

    قبل از بازی خبرنگار از مردم انگلیس سوال میکنه.
    میگه نظرتون چیه.
    میگن ایران رو نباید دست کم بگیریم.
    امیدواریم ببریم.
    از مردم ایران سوال میکنه.
    میگن میبریم. ۳ تا میزنیم.
    ۵ تا میزنیم. خخخخخخخه

  • ناشناس
    1

    حیف این همه پول خرج بازی مسخره فوتبال وکیروش میشه۰آخه شما را چه به فوتبال جام جهانی

  • ناشناس
    1

    حداقل يك جورى ببازيد كه بگيم فوتبال بازى كرديد، در حد تيم هاى روستا بازى كرديد، آبروى فوتبال رو برديد. انگليس انگار داره تنها با خودش بازى ميكنه، هر كارى دلش ميخواد تو زمين انجام ميده. هم جام جهانى قبلى و هم اين بازى، هميشه بازى هاى ما با ترس و دفاع هست. پس كى بايد با اعتماد به نفس بازى كنيد. ديگه از ديدن فوتبال بازى كردنتون خسته شدم.

  • مریم
    17

    شادی حق ما نیست
    ما مردم ایران نفرین شده هستیم

    نظرات شما -
    • 48

      ما مردم ایران مظلوم هستیم نفرین شده افکار یاس و نا امیدی شماست

    • مریم به ناشناس
      0

      این حرفای شما ، نمیتونه واقعیت رو پنهان کنه
      بهتره به جای مثبت نگری و گول زدن خودمون،فقط واقع بین باشیم!
      این وضعیت ما ایرانی ها، نفرین نیست پس چیه؟!

  • ناشناس
    8

    فقط بلدندحرف مفت و زر بزنند که فلان کشورهای فلان هستند... استکبار جهانی را به ذلت می کشانیم و فلان می کنیم ولی در عمل هیچی نیستند

  • ناشناس
    1

    آه مردم و اسکوچیچ .کار خودش را کرده و می کند.انشا الله

  • زمان
    2

    امشب مهدي تاج سكته ميكنه!!!!

  • رضا
    51

    تف به غیرت بی غیرتی کسانی که در برابر روباه پیر سرود ایران متمدن و سرافراز رو نخوندند وتاریخ شناسیشون به یادشون نیاورد این روباه صفتان در تاریخ چه بر سر ملت ایران اوردند خدا لعنتتون کنه با حامیانتان از پول این کشور رشد کردید وبه ملت پشت پا زدید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      تا میتونی بخور .فقط دلدرد نگیری .دوریالی‌

  • ناشناس
    0

    کاش حداقل باختشون آبرومندانه بودمثلا ۱_۰
    اینجاست که بایدبگن باختیم بدم باختیم.!!!
    چه ادعایی هم داشتن اونم مقابل فوتبال انگلیس.

  • جورج
    3

    خیلی کیف کردم،حقشون بود.ایشالا باخت های سنگینتر

  • رسول
    46

    ای کاش با خوندن سرود ملی ایران اسلامی برای خودتون دعای مردم رو پشت سرتون میداشتین

  • بصیری
    40

    خواندن سرود ملی نشانه غیرت اگر وحید امیری و ترابی و شجاع بودن میخوندن با اینکار خودشون رو ذلیل کردن

  • آشنا
    2

    خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان
    نان پدر شیر مادرحلات پهلوان !!!!

  • غریبه
    0

    تیم بدون روحیه و تیمی که مورد حمله هر فرد بی تعصب و غیر مسئول قرار بگیره و سر تا پای وجودش نگرانی موج میزنه بهتر از این نمیشه

  • قضیه غامضه
    11

    ۶ گل به نشانه رییس جمهور شش کلاسه

  • ناشناس
    1

    درود بر "کامیلا" که درست پیش بینی کرد.شتر قطری رو میگم

  • یکی از مردم
    1

    هرچیزی مهمترین سرمایه اش مردمه تیم بدون حمایت مردم نه روحیه داره نه ارزش هرکی اینو نفهمید ضرر کرد

  • ناشناس
    0

    تیم ملی برای بازی خوب باید انگیزه بازی و پشتوانه هواداران را داشته باشد. دو سه ماه گذشته، حال خوبی برای کسی باقی نگذاشته است

  • ناشناس
    35

    هنوز دوتا بازی داریم به امید خدا و سر افرازی وطن خواهیم برد

    نظرات شما -
    • 3

      هر دو را شکست خواهد خورد ایران بی ابرو شده

  • یا حق
    39

    در شکست امشب تیم ملی، فارغ از اشتباه محض بازیکنان در نخواندن سرود ملی، وطن فروشان بی غیرت دائما بر بوق تحریم تیم ملی کوبیدند و هفته ها روی اعصاب این بچه ها راه رفته و حتی تعدادی از آنها در ورزشگاه هم برای تخریب روحیه آنان حضور داشتند و... هم نقش اساسی داشتند...

  • ایرانی
    0

    اگر با اسکوچیچ می رفتم نیجه بدتر از این می شد؟! حداقل در نامردی دنیا وشهره دنیا نمی شدیم ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه اسکوچیچ همچین نتیجه‌ای رو می‌گرفت بیچاره‌اش می‌کردند،

  • ناشناس
    1

    تشکر می کنیم.

  • محمد مهدی
    31

    من دیگه نگاه بازی این تیم نمیکنم
    تا یادتون باشه
    آبروی میهن رو جلوی بقیه نبرید
    سردود ملی میهن
    آبروی میهنه

  • ناشناس
    50

    سرود ملی رو نخوندن دل خونواده شهدا و مردم رو شکستن چوبشم خوب خوردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      عمو چرا وقتیکه میلیاردی اختلاس میشه دل خانواده شهدا نمیشکنه خجالت بکش چرا پای شهدا و خانواده شان را میاری وسط

  • ناشناس
    0

    در این بازی اسراری وجود داشت که علم آن نزد خداست
    اما همین که تیم ایران توانست در دقیقه آخر گل بزند ...
    خداوند می‌خواست بفهماند من اگر بخواهم می‌شود
    اگر می‌خواهید به حکمت کار پی ببرید به عملکرد خود در این روزها فکر کنید

  • ناشناس
    0

    بریم از اسکوچیچ خواهش کنیم برگرده .
    که این دو مسابقه رو مربی گری کنه . مطمئنا صعود می کنیم .
    کار اسکوچیچ همینه کار خرابی مربی ها و مسئول های قبلی رو درست می کنه .

  • ناشناس
    0

    کسی که ۷ میلیارد دلار پول بیت المال رو برای چندتا باخت صرف ویلتموس میکنه و بدون محاکمه میشه رئیس فدراسیون!!!!!!!!
    کسی که با دوتا تیم نمیتونه بره جام جهانی و میوه صعود اسکوچیچ رو میچینه و بدون هیچ زحمتی میشه مربی تیم ملی!!!!!
    اینم میشه نتیجه اش

  • رییس الدین قالیباف زاده
    0

    خدایا شکرت

  • ناشناس
    0

    جناب آقای تاج مبارک باشه!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    1

    بدترين ومفتضانه ترين باخت تيم ملي در تمام طول تاريخ رقم خورد وباعث ابروريزي فوتبال ايران درجهان شد همه چيزمان به همه چي مان مي خوره اين ملت حق خوشحالي ندارن بايد هميشه افسرده وغمگين باشند كساني كه باعث باني اين اتفاقات تلخ براي فوتبا ل ايران بودن خداوند لعنتشان كنه اين كيروش بي مصرف چي داشت كه اين همه پول بيت المال را توحلق اش ريختيد اين ادم خود راضي از تركيب اصلي تيم كه در دوره اسكوچيچ خوب جواب مي داد استفاده نكرد وخيلي بي شرمانه 6 تا گل خورد تا ابروي ايراني ها را ببره اگر بجاي ايشان يك مربي اماتور وطني بود خيلي بهتر از اين نتيجه مي گرفت اين نفرات كه در تركيب اوليه قرار گرفتتن لياقت تيم ملي را نداشتند وبسيار ضعيف عمل كردن

  • ناشناس
    2

    خخخخ ما توسعه و امنیت داریم خخخخ همه استکبار به ما حسادت میکنند این استکبار به رفاه و امنیت ملت ایران حسادت میکند خدا یا شکر

  • ناشناس
    2

    تیمی که دل ملت را بشکند نتیجش نفرین ملت پشت سر شان خواهد شد و شکست مفتضحانه ....۶ تاییییاش

  • 1

    بیایید سرود سلام فرمانده را بخوانید تا شاید فرجی بشو

  • ناشناس
    0

    اولین اخراج تاج

  • ناشناس
    0


    دلایل شکست تیم ملی فوتبال ایران :
    نداشتن بازی‌های تدارکاتی برجسته
    ترس بیش از حد از حریف.....
    نداشتن اعتماد به نفس و انتخاب نادرست بازیکنان در نیمه اول توسط کی روش.....و روحیه ضعیف
    ضمن اینکه تیم ایران در حد انگلیس نیست و نباید انتظار زیادی داشت

  • رضا
    16

    ما اعضای غیرتمند تیم ملی این برد شیرین مقابل تیم روباه را تقدیم میکنیم به صهیونیزم خوب ، مسی علینژاد ، اغتشاشگران آدم کش خوب و بیگانگان و آمریکای جنایت کار خوب .
    تیم باغیرت !!! ملی .
    راستی یک چیزی یادمون رفت بگیم اینقدر که تمرکز کرده بودیم یادمون رفت که سرود ملی بخونیم و اینکه گل بزنیم !

  • محمد
    0

    خدا راشکردلم خنک شد

    نظرات شما -
    • ی م
      3

      آخر نفهمیدیم شما با ایرانید یا ضد ایران؟ تکلیف خودتون را مشخص کنید اینجا بحث وطنه!!!!

  • ع
    13

    نمونه آشکار خیانت به کشور، متاسفم برای آنها ،قهرمان جام هم بشوند ارزشی ندارد، بدبختا انگلیسی ها رو دیدین چقدر بلند سرود میخواندن باید مثل رهبر کره شمالی با اینا رفتار کرد

  • ناشناس
    1

    دل خانواده شهدا هم ازعملکرد مسولین خونه

  • ناشناس
    4

    بازیکنان تیم ملی نشان دادند چقدر سست ایمان هستند حق الناس به گردنتان هست دل یک ملت را شکستید با نخواندن سرود ملی ایران اگر 100گل هم می خوردید حرفی نبود دل ملت را وقتی غمگین کردید که سرود ملی را نخواندید ودشمن را خوشحال کردید وبا نخوادن سرود ملی گل به خودی بزرگی به ایران زدید

  • ناشناس
    4

    سرود نخوندید چوبشو خوردید

  • ناشناس
    0

    برید تیم داری ملت داری کشور داری را از عربستان یاد بگیرید درد بلای عربستان بر سر شما ساندیس خورهای ۶ تایی

  • ناشناس
    1

    وقتی دعوای خنوادگی رو میره بیرون جار میزنی دیگه اون خانواده خانواده نمیشه چون هر کس و ناکس به خودش اجازه دخالت میده این کاره فوتبالیست ها نخوندن سرود ملی ابروی یک ملت و بردن شهداو غیر شهدا نداره

  • ناشناس
    1

    گور پدر فوتبال . القدس لنا . الموت للدنیا .

  • علی
    0

    خواستم بگم اگه علی بیرو بینی اش شکست بخاطر خم شدن مقابل رئیس جمهور بودگیریم حرف شما درست پس چرا فک واستخون وسه تا دندون بازیکن عربستان شکست شاید اوهم عملی زشتراز علی بیرو مارو داشت خدااینجوری جوابش داده آقای طارمی ایشالله درد بلات بخوره تو سراون بیشعوری که باپرچم انگلیس تو تهران خوشحالی کرد بله دوستان خداجای حق نشسته وخواهد نشستایشالله تو بازیهای بعدی معلوم میشه یاعلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها