ماتئوس: مسی با قهرمانی در جام‌جهانی هم به عرش مارادونا نمی‌رسد

اسطوره ژرمن ها براین باور است که مسی با قهرمانی در جام جهانی هم به عرش و تخت مارادونا نمی رسد. او پیش بینی کرد که کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدرخشد.

ماتئوس: مسی با قهرمانی در جام‌جهانی هم به عرش مارادونا نمی‌رسد

به گزارش بیلد، دیگو آرماندو مارادونا اسطوره  و نماد فوتبال آرژانتین است این درحالی است که مسی سال‌ها است که در فوتبال جهان می درخشد و افتخارات زیادی هم به دست آورده است.

مسی ۷ بار موفق به کسب توپ طلا شده است با این حال بسیاری براین باور هستند که او برای رسیدن به مارادونا نیاز به قهرمانی با آلبی سلسته در جام جهانی دارد البته ماتئوس اسطوره ژرمن ها براین باور است که مسی حتی با قهرمانی در جام جهانی هم به عرش و تاج و تخت مارادونا نمی رسد.

مارادونا توانست در جام جهانی ۱۹۸۶ یک تنه آرژانتین را به عنوان قهرمانی برساند این درحالی بود که در جام جهانی قبل هم موفق به رسیدن به فینال شد اما برابر آلمان شکست خورد.

ماتئوس درباره مسی گفت: مسی سخت به دنبال قهرمانی در جام جهانی است. او امید زیادی دارد که به رویای خود برسد اما به نظرم او حتی با قهرمانی در جام جهانی هم به عرش و تخت مارادونا نمی رسد. بسیار دلتنگ مارادونا شده ام. او یک دوست و رقیب بزرگ برای من بود. این نخستین جام جهانی بعد از وفات او است.

لوتار ماتئوس با ۲۵ بازی رکوردار حضور در تاریخ جام جهانی است این درحالی است مسی که پنجمین جام جهانی خود را تجربه می کند ۱۹ بار در این رقابت بزرگ به میدان رفته است. 

ماتئوس درباره شانس مسی برای رسیدن به رکورد او گفت: اگر آرژانتین به نیمه نهایی برسد و مسی در هر ۷ بازی به میدان برود رکورد من را پشت سر خواهد گذاشت. مسی این اجازه را دارد که این رکورد را بشکند و من اصلا حسادتی به او نخواهم کرد.

او درباره رونالدو هم گفت: رونالدو هم در سطح مسی است با این تفاوت که او دو سال بیشتر از مسی دارد و طبیعتا این آخرین جام جهانی او است. رونالدو روزهای تلخی را با منچستر یونایتد تجربه کرد اما این مانعی در برابر درخشش او در جام جهانی نخواهد بود. شکی ندارم که رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد درخشید.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    قشنگ معلومه ماتئوس چقدر به لئو مسی حسادت داره که نکنه رکورد تعدادبازیهای ماتئوس توسط مسی شکسته بشه،اگر مسی قهرمان بشه با مارادونا یکسان خواهدبود یعنی یک قهرمانی ویک نایب قهرمانی جهان.

  • ناشناس
    2

    چرت وپرت نگو ژرمن مغرور؛تواصلا درحدی نیستی که راجع به لئومسی صحبت کنی! انشاء الله ایران یا آرژانتین قهرمان جام2022 خواهدبود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها