سروش رفیعی بازداشت شده است؟

شایعه بازداشت سروش رفیعی هافبک باشگاه پرسپولیس تایید و تکذیب نشده است.

سروش رفیعی بازداشت شده است؟

سروش رفیعی هافبک سرشناس و شیرازی باشگاه پرسپولیس این روز‌ها در کانون اخبار قرار گرفته است. او که در ماجرای اتفاقات اخیر در فضای مجازی فعالیت داشته و حتی به همین دلیل هم یکبار مورد بازخواست قرار گرفته حالا به واسطه خبر بازداشتش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

به گزارش فرارو، شایعه بازداشت سروش رفیعی مربوط به ۴۸ ساعت قبل است و عنوان شده که او حوالی میدان تجریش بازداشت شده است. با این حال، باشگاه پرسپولیس چنین خبری را تایید نکرد، ولی غیبت او در تمرینات روز گذشته باشگاه دوباره به این شایعه دامن زد. این خبر در شرایطی در فضای مجازی مخابره شد که همزمان خبرگزاری‌های رسمی از بازداشت پرویز برومند، دروازه‌بان سابق استقلال رونمایی کردند. همچنان، ولی خبر بازداشت سروش رفیعی مورد تایید مجاری رسمی قرار نگرفت.

در کنار این موارد، ولی اتفاق دیگری رخ داد که به این شایعه دامن زد؛ کریم باقری تصویری از سروش رفیعی و پرویز برومند در استوری منتشر کرد تا شایعه بازداشت سروش قوت بگیرد. از سوی دیگر، کاوه رضایی و سجاد شهباززاده دو ستاره استقلالی دنیای فوتبال هم با انتشار تصاویری از سروش رفیعی شایعه بازداشت او را به نوعی تایید کردند. این اخبار درست زمانی دست به دست شد که شایعه جدیدتری جایش را گرفت. شایعه‌ای که خبر می‌داد سروش برای چند ساعتی بازداشت و بعد به قید وثیقه آزاد شده است. به هر روی، به غیر از استوری‌های اخیری که درباره سروش رفیعی منتشر شده و تا حدودی شایعه مرتبط با او را جان می‌بخشد، هنوز منبعی رسمی درباره بازداشت یا عدم بازداشت سروش رفیعی اظهارنظر نکرده است.

سروش رفیعی بازداشت شده است؟

سروش رفیعی بازداشت شده است؟

سروش رفیعی بازداشت شده است؟

 

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها