علت حذف تصویر رونالدو از دیوار ورزشگاه منچستریونایتد

انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از پائین‌آوردن دیوارنگاره‌ای از رونالدو از نمای بیرونی ورزشگاه اولدترافورد گمانه زنی‌های زیادی را به وجود آورده است.

علت حذف تصویر رونالدو از دیوار ورزشگاه منچستریونایتد

چند روز پس از مصاحبه آتشین کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد که در آن اتهام «خیانت» را به این باشگاه وارد آورده بود، چهارشنبه شب تصاویری منتشر شد که در آن دیوارنگاره‌ای با تصویر او که در نمای بیرونی ورزشگاه اولدترافورد نقش بسته بود، در حال کنده‌شدن توسط کارگران است.

روزنامه انگلیسی میرر اما نوشته دلیل این امر مصاحبه رونالدو علیه باشگاه، سرمربی و بازیکنان منچستریونایتد نیست بلکه این دیوارنگاره از پیش قرار بود عصر چهارشنبه پائین آورده شود چراکه ورزشگاه خانگی منچستریونایتد روز شنبه میزبان مسابقات فینال جام جهانی راگبی زنان و مردان است.

قرار است در بیرون از ورزشگاه اولدترافورد و به‌جای این دیوارنگاره، تصاویر تبلیغاتی از دیدار تیم ملی راگبی زنان استرالیا و نیوزیلند و همچنین تیم مردان استرالیا و ساموآ قرار داده شود.

با این حال، به نظر می‌رسد ماجرای رونالدو و یونایتد به پایان کار رسیده است. شبکه ESPN روز دوشنبه خبر داده بود تن‌هاگ، سرمربی شیاطین سرخ دیگر مایل به ادامه کار با ستاره پرتغالی نیست و به سران باشگاه گفته نمی‌خواهد اتحاد تیم را قربانی رفتارهای شماره ۷ تیمش کند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها