نیمار: شاید بعد از جام‌جهانی ۲۰۲۲ از تیم ملی برزیل خداحافظی کنم

مهاجم و ستاره برزیلی از احتمال خداحافظی با تیم ملی کشورش بعد از جام‌جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

نیمار: شاید بعد از جام‌جهانی ۲۰۲۲ از تیم ملی برزیل خداحافظی کنم

جام‌جهانی فوتبال ۲۹ آبان (۲۰ نوامبر) به میزبانی قطر، آغاز می‌شود. در میان بسیاری از تیم‌های بزرگ حاضر در این مسابقات، برزیل یکی از گزینه‌های محتمل قهرمانی بوده و با ترکیبی پرستاره به رهبری نیمار پا به جام‌جهانی خواهد گذاشت.

نیمار، مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در سومین جام‌جهانی خود شرکت خواهد کرد. اولین حضور او در جام جهانی در سال ۲۰۱۴ رقم خورد که در آن برزیل در نیمه‌نهایی با شکست ۱-۷ مقابل آلمان روبرو شد (نیمار بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.) در سال ۲۰۱۸، بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی ۲-۱ به کار برزیل پایان داد.

سایت hindustantimes مدعی شد که برزیل یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ است. با این حال، قبل از شروع مسابقات، نیمار در مورد آینده خود در سلسائو اظهارات عجیبی مطرح کرده است.

مهاجم برزیلی با تاکید بر این که این دوره از مسابقات می‌تواند آخرین جام‌جهانی او باشد به گلوبو، گفت: طوری بازی خواهم کرد که انگار آخرین بازی من است. همیشه با پدرم صحبت می‌کنم، تا هر بازی را طوری بازی کنم که انگار آخرین بازی است، زیرا نمی‌دانی فردا چه خواهد شد.

وی گفت: نمی‌توانم تضمین کنم که یک جام جهانی دیگر بازی خواهم کرد. راستش نمی‌دانم چه می‌شود اما طوری بازی می‌کنم که انگار آخرین بازی من است. شاید یک دوره دیگر بازی کنم، شاید هم نه و این مسئله به خیلی چیزها بستگی دارد. قرار است یک تغییر مربی رخ دهد و من نمی‌دانم که آیا آن مربی از من خوشش خواهد آمد یا خیر. تیته پس از جام جهانی قطر، سرمربیگری برزیل را ترک خواهد کرد. من قبلاً کارنامه طولانی در تیم ملی ساخته‌ام و مطمئناً می‌خواهم آن را به خوبی به پایان برسانم.

این ستاره ۳۰ ساله تنها ۲ گل تا برابری با پله، بهترین گلزن تاریخ برزیل فاصله دارد و می‌خواهد در جام‌جهانی به این رکورد رسیده و حتی آن را بشکند.

نیمار عنوان کرد: این رکورد بیشتر از چیزی است که تصور می‌کردم. پیش از آن فقط خواب چنین اتفاقی را می‌دیدم. هرگز به اعداد فکر نکردم. هرگز نمی‌خواستم از کسی سبقت بگیرم و رکوردی را بشکنم و فقط همیشه دوست داشتم فوتبال بازی کنم.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها