انتقام نیمار از امباپه: تشکیل زوج با لئو مسی

نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، این روزها با درخشش در کنار لیونل مسی با او یک زوج رویایی تشکیل داده و درخشش این دو کیلیان امباپه را به حاشیه رانده است.

انتقام نیمار از امباپه: تشکیل زوج با لئو مسی

 امسال تابستان وقتی کیلیان امباپه قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کرد از مدیران باشگاه فرانسوی خواست نیمار را اخراج کنند.

گفته می‌شود امباپه به مدیران پی‌اس‌جی گفته بود نیمار به اندازه کافی نسبت به باشگاه تعصب ندارد ولی در واقع هدف او این بود که همه نگاه‌ها را به خود جلب کند.

اما نیمار نه تنها از پاری سن ژرمن اخراج نشد بلکه این روزها در کنار لیونل مسی به درخشان‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده. درخشش نیمار و مسی عملا کیلیان امباپه را به حاشیه رانده است. به نظر می‌رسد این بهترین انتقامی است که ستاره برزیلی می‌توانست از امباپه بگیرد.

با اینکه امباپه در این فصل روی کاغذ تعداد گلهای بیشتری نسبت به نیمار به ثمر رسانده ولی او حالا در تیم کریستوف گالتیه زیر سایه درخشش نیمار و مسی قرار گرفته است.

به گزارش رسانه‌های فرانسوی نیمار حتی در رختکن این تیم هم محبوبیتی بیشتر از ستاره جوان فرانسوی دارد.

درخشش نیمار در جریان پیروزی دیشب پی‌اس‌جی مقابل تروا و همکاری بی‌نظیر او با لیونل مسی بار دیگر نشان داد که این ستاره برزیلی در حال حاضر بهترین بازیکن پاریسی‌ها یا دومین بازیکن برتر این تیم است. نیمار در این بازی پاسی استثنایی به امباپه داد که توسط او از فاصله نزدیک به دروازه هدر رفت. پاسی که می‌توانست یکی از بهترین پاس گلهای این فصل لقب بگیرد. 

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها