نیمار: وینیسیوس باید جزو ۳ بازیکن برتر اعلام می‌شد

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به ترتیب اعلام شده ۱۰ بازیکن برتر فوتبال جهان از سوی فیفا اعتراض کرد.

نیمار: وینیسیوس باید جزو ۳ بازیکن برتر اعلام می‌شد

به گزارش اسپورت، مراسم انتخاب بهترین بازیکنان فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ برگزار شد. در این مراسم کریم بنزما همچنان‌که پیش بینی می‌شد عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ را به دست آورد، این درحالی بود که سادیو مانه در رده دوم و کی وین دی بروینه هم در جایگاه سوم بهترین ها قرار گرفتند. روبرت لواندوفسکی در رده چهارم، محمد صلاح در رده پنجم، کیلیان ام‌باپه در رده ششم، تیبو کورتوا در رده هفتم، وینیسیوس در رده هشتم، لوکا مودریچ در رده نهم و ارلینگ هالند هم در رده دهم بهترین بازیکنان جهان قرار گرفتند.

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به این ترتیب بندی اعتراض دارد. او گفت: بنزما بازیکن بسیار خوبی است و با شایستگی توانست عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ را به دست آورد اما به نظرم قرار گرفتن وینیسیوس در رده هشتم غیر ممکن است. او فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و باید حداقل جزو سه نفر نخست می بود.

وینیسیوس با آمدن کارلو آنچلوتی به کلی متحول شد و فصل خیره‌کننده ای را با رئال مادرید پشت سرگذاشت و سهم به سزایی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا داشت. او گل قهرمانی رئال را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و در فصل جاری هم از بهترین های تیمش بوده است. 

این بازیکن جوان برزیلی از امیدهای  اصلی درخشش سلسائو در جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می آید.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها