هزینه‌های عجیب و غریب باشگاه استقلال/ از بدهی سنگین به تهیه غذا تا چالش پاداش سوپرجام

باشگاه استقلال علاوه بر پرونده‌های خارجی، با چالش طلبکاران داخلی نیز مواجه است.

هزینه‌های عجیب و غریب باشگاه استقلال/ از بدهی سنگین به تهیه غذا تا چالش پاداش سوپرجام

مشکلات مالی باشگاه استقلال تبدیل به چالشی بزرگ برای مدیریت جدید این باشگاه شده است و به همین خاطر علی فتح‌الله زاده و معاونین او با وجود تعطیلی مسابقات لیگ برتر، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

سوای موارد اصلی مانند پرونده استراماچونی و... باشگاه استقلال طلبکاران داخلی و متفاوتی دارد که پرداخت مطالبات آن‌ها نیز تبدیل به دغدغه‌ای جدی شده است. نکته مهم در این خصوص این هزینه‌های عجیب و غریب این است که علیرغم قرارداد بسته شده، ظرف 4 ماه گذشته در اکثر موارد پولی پرداخت نشده است.

به عنوان مثال بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد ظرف 4 ماه پولی به محل تهیه غذا برای اعضای تیم پرداخت نشده در حالیکه گفته می‌شود این مورد برای باشگاه استقلال حدودا 25میلیون تومان به صورت روزانه هزینه داشته است. همچنین بابت تهیه ماشین تشریفاتی برای اعضای کادرفنی 290 میلیون تومان در هر ماه هزینه ایجاد شده که طی 4 ماه گذشته پولی در این زمینه نیز پرداخت نشده است. علاوه بر این، موارد دیگری نیز در جدول هزینه‌های استقلال مانند قرارداد‌های عجیب و غریب برای افراد مختلف وجود دارد که مشخص نیست بر چه مبنایی بوده است. به عنوان مثال قرارداد یکی از ماساژورهای تیم 800میلیون است یا گفته می‌شود قرارداد یکی از عوامل باشگاه بالای 1میلیارد تومان بسته شده است.

طی روزهای گذشته کارشناسان سازمان بازرسی با حضور درباشگاه استقلال مشغول حسابرسی هزینه‌ها و درآمدهای این باشگاه هستند. البته هنوز گزارش حسابرسی ارائه نشده و قرار است در هفته پیش رو این گزارش تکمیل شود.

مشکلات مالی باشگاه استقلال به حدی است که با وجود قول مدیرعامل مبنی بر پرداخت پاداش سه برابری در رختکن تیم پس از بازی با نساجی به خاطر کسب سوپرجام، هنوز پولی تامین نشده و باشگاه تصمیمی در این مورد نگرفته است. به این ترتیب حالا دلیل درخواست وام 200 میلیاردی علی فتح‌الله زاده از یک بانک برای پرداخت حقوق اعضای تیم به خوبی مشخص می‌شود. البته رسانه‌ای شدن این نامه و درخواست، ناراحتی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه را در پی داشته و هیچ کدام از آن‌ها مایل به انتشار این خبر نبودند.

با اینحال مدیران باشگاه استقلال و در راس آن‌ها علی فتح‌الله زاده در تلاش هستند که تا شروع دور جدید تمرینات با تامین منابع مالی تیم را شارژ مالی کنند. این مساله در جلسه هیات مدیره باشگاه که شامگاه سه شنبه برگزار شد، مورد بحث قرار گرفت و مدیران باشگاه در این جلسه به بررسی راه‌های تهیه پول و اسپانسر پرداختند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها