انتقاد لژیونر و پیشکسوت استقلال از 2 بازیکن این تیم

پیشکسوت باشگاه استقلال از 2 بازیکن این تیم انتقاد کرد.

انتقاد لژیونر و پیشکسوت استقلال از 2 بازیکن این تیم

مهدی پاشازاده در خصوص برتری خفیف استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مسابقه بدی نبود اما به نظرم موقعیت‌های ایجاد شده در این 2 دیدار کم بود. البته حُسن این مساله این بود که از زمان ورود یامگا به فاز هجومی، استقلال تحرک بیشتری در خط حمله پیدا کرد و بهتر است او در یک خط جلوتر به میدان برود. 

وی افزود: بالاخره محبی می‌تواند در سمت چپ و قائدی در پشت مهاجم بازی کنند و این ترکیب خوبی برای فاز هجومی رقم خواهد زد اما باز نظر کادرفنی در این مساله دخیل است از بازیکنان در چه پستی استفاده کنند. این 3 امتیاز کمک کرد تا استقلال از کورس قهرمانی عقب نماند و بهتر است پس از دیدار سوپرجام از وقفه تعطیلی لیگ بهترین استفاده را ببرند تا در ادامه لیگ پیشرفت بهتری داشته باشد. البته هوادار هم تیم بدی نبود و در نیمه دوم خیلی تلاش کرد تا به گل تساوی برسد اما زورش به استقلال نرسید. 

بازیکن پیشین استقلال تصریح کرد: بهتر است استقلال موقعیت بیشتری ایجاد کند به نحوی که در نیمه دوم می‌توانست با استفاده از موقعیت‌های خود تیم حریف را تنبیه کند اما از آن استفاده نکردند که این اتفاق در بازی‌های حساس ممکن است برای استقلال دردسر ساز شود.

پاشازاده در خصوص عملکرد ضعیف دو بازیکن استقلال عنوان کرد: معتقدم شهبازاده و زبیر نیک‌نفس خیلی با روزهای اوج خودشان فاصله دارند و تعطیلات لیگ بهترین زمان است تا بتوانند از لحاظ ذهنی خودشان را ریکاوری کنند و شرایط بهتری را رقم بزنند. این 2 بازیکن در گذشته نشان داده‌اند که عملکردشان خیلی بهتر از این‌ها نیز بوده است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها