سرمربی نفت مسجدسلیمان:

بازیکنان‌ نفت مسجدسلیمان بی مسئولیت بودند/ با تیمم بیگانه‌ام

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید بازیکنانش بی مسئولیت بودند و باید فکری به حال این شرایط کنند.

بازیکنان‌ نفت مسجدسلیمان بی مسئولیت بودند/ با تیمم بیگانه‌ام

رضا مهاجری پس از شکست ۵ بر یک نفتی‌ها مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: باتوجه به تمرینات‌مان فکر نمی‌کردیم بازیکنان‌مان انقدر بخواهند بی تفاوت و بی مسئولیت بازی کنند. هیچ جایی برای ما نمی‌ماند. ذوب‌آهن ما را تحت فشار قرار نداد. ما خودمان شرایط را برایشان فراهم کردیم. ما در تمرین تمام راه‌های لازم را کار کردیم. بازیکنان ما حس مسئولیت پذیری‌شان خیلی پایین بود.

او ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم. زمانی که توپ را از دست می‌دادیم، ضعیف و بی مسئولیت کار می‌کردیم. واقعا باید یک فکر اساسی کنیم و با بازیکنان صحبت کنیم. اگر این روند ادامه دار باشد، باید خودمان را کنار بکشیم چون اعتبار و آبرویمان با خروجی‌مان هم‌خوانی ندارد. همه داریم زحمت می‌کشیم و تا توپ دست‌مان است خوب کار می‌کنیم. توپ را که از دست می‌دهیم، اجازه می‌دهیم راحت بازیکن جلو بیاید. تماشاگر حق دارد. چه بگویم؟ ما در این بازی چند بازیکن‌مان را نداشتیم و حال خوبی نداشتند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: گلویمان پاره شد که جلوی بازیکن حریف بمانند. چند فرصت خوب هم داشتیم که نتوانستیم گلزنی کنیم. تیر دروازه هم با ما نامهربان بود. می‌توانستیم به بازی برگردیم اما برنگشتیم. در دوران مربی‌گری‌ام چنین چیزهایی را تجربه نکردم. بازیکنان ما انگیزه و میلی برای بازی کردن ندارند. برای ادامه دادن باید با باشگاه صحبت کنیم و تغییراتی ایجاد کنیم. چاره‌ای نداریم چون واقعا کمر مردم دارد می‌شکند و اعتبارشان دارد پایین می‌آید.

او اضافه کرد: ما فیلم تمرینات را داریم و تمرین جواب داده است. بازیکن وقتی وارد زمین می‌شود، ذهنش جای دیگر است. ما آن مسئولیت پذیری را نداریم. من به بازیکنان گفتم هرکدام از بازیکنان می‌خواهد برود، به من بگوید و درباره جدایی‌اش با باشگاه صحبت می‌کنم. اگر می‌مانند با شرف بازی کنند. ما داشتیم به شرایط خوب برمی‌گشتیم اما نمی‌دانم چگونه دوباره مثل گذشته شده‌ایم. انتظارات‌مان این بود بهتر باشیم. این تیم ما نیست. من با این تیم بیگانه‌ام.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    مربی نیستی. آبروی شهرم بردی. استعفا بده برو از شرت راحت بشیم. مربی بی سواد شکم گنده

  • محمد
    0

    فاتحه تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با پرسپولیس خوانده شد. آن هم از سوی مدیرعامل و سرمربی تیم که بی‌خود و بی‌دلیل فضا را متشنج و بازی و بازیکنان را از مسیر خارج کردند. وقتی که ارکان تیمی اخلاق و انسانیت را زیر پا می‌گذارند و هم در زمین آشوب می‌کنند و هم پس از آن به دیگران اتهام بی‌اساس می‌زنند و قادر به اثبات آن نیستند نتیجه‌اش می‌شود از هم پاشیدگی تیم خودشان. باید یاد بگیریم اخلاق باید سرلوحه تیم باشد و پس از آن توپ چرخاندن و گل زدن اهمیت پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها