معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان:

برکناری آجورلو مشکل قانونی ندارد/ از حضور خبرنگاران خانم در قطر حمایت ‌می‌کنیم

معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک گفت: وزارت ورزش و جوانان از حضور خبرنگاران در جام جهانی حتی خبرنگاران خانم حمایت لازم را به عمل خواهد آورد.

برکناری آجورلو مشکل قانونی ندارد/ از حضور خبرنگاران خانم در قطر حمایت ‌می‌کنیم

محمد پولادگر در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک و در جمع خبرنگاران در خصوص برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و این که آیا او در جریان این برکناری بود یا خیر؟ گفت: من در جریان برکناری او نیستم.

وی همچنین پیرامون این پرسش که شنیده می شود یکی از اعضای هیات رئیسه باشگاه حکم برکناری آجورلو را امضا نکرده است، افرود: با توجه به این که اکثریت اعضای هیات رئیسه این حکم را امضا کردند، مشکلی وجود ندارد و حق با اکثریت آرا است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به پیش رو بودن جام جهانی فوتبال، در خصوص شرایط اعزام خبرنگاران به این تورنمنت گفت: اعزام خبرنگاران همیشه بر عهده فدراسیونهاست، اما برای حضور خبرنگاران در جام جهانی وزارت ورزش هم در کنار فدراسیون فوتبال خواهد بود تا خبرنگاران حضوری پررنگ و پرشور در جام جهانی قطر داشته باشند، حتی سعی داریم خبرنگاران زن را نیز اعزام کنیم.

پولادگر همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر این که در باشگاه پرسپولیس نیز تغییراتی وجود دارد، گفت: اطلاعی ندارم.

وی پیرامون این پرسش که در حال حاضر برخی تیم ها با مشکل صدور ویزا مواجه هستند، در این زمینه تصور می کنید علت کم کاری از سوی فدراسیونهاست یا کارشکنی سفارت، تصریح کرد: همه می دانند  محدودیت اینترنت را بهانه قرار دادند، در حالی که با فکس هم می توانند ویزا را ارسال کنند، دشمنان قسم خورده کشور و مردم در این شرایط مواضع خود را این گونه نشان می دهند، در حالی که قبلا این طور نبود، البته این موضوع تنها در خصوص ویزا نیست حتی میزبانی های ما را نیز هدف گرفتند، باید تلاش کنیم این اتفاق رخ ندهد.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که برای گرفتن میزبانی وزارت ورزش چه تمهیداتی دارد؟ خاطرنشان کرد: گرفتن میزبانی یکی از اقداماتی است که وزارت ورزش پیگیر آن بوده، زیرا میزبانی یکی از نشانه های ثبات و امنیت در کشور است. سالهای گذشته میزبانی های خوبی داشتیم که امیدوارم میزبان بازیهای معتبر در آینده باشیم‌.

وی در پایان همچنین در خصوص حضورش در مراسم روز ملی پارالمپیک، گفت: باعث افتخار من است که در این مراسم حضور پیدا کردم، افراد جانباز و معلول بخشی از جامعه ما هستند که تا به امروز توانسته‌اند افتخارات زیادی در عرصه های بین المللی کسب کنند. در کشور ما شرایطی که برای جانبازان و معلولان ایجاد شده، شرایط کم نظیری است، در اکثر کشورهای دنیا مجموع المپیک و پارالمپیک با یک مدیریت اداره می شود اما در کشور ما مجزا است و از مدال آوران پارالمپیک همانند المپیکی ها حمایت صورت می گیرد، البته روز ملی پارالمپیک یک نماد محسوب می شود و هر روز متعلق به این عزیزان است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها