لیونل مسی برای رسیدن به جام جهانی، از مستطیل سبز فاصله گرفت

فوق ستاره آرژانتنینی دنیای فوتبال برای رسیدن به آخرین جام جهانی که در آن حضور خواهد داشت مدت زمان استراحت خود را افزایش داد.

لیونل مسی برای رسیدن به جام جهانی، از مستطیل سبز فاصله گرفت

هفته گذشته و در دقایق پایانی بازی برابر تیم فوتبال بنفیکا بود که لیونل مسی درخواست تعویض کرد. کریستوف گالتیه، مربی پاری سن ژرمن ،در نشست خبری پس از بازی این تیم برابر بنفیکا گفت که مسی خسته بود، ولی یک روز بعد مشخص شد که مسی به خاطر انقباض عضلانی درخواست تعویض داده بود.

لیونل مسی همچنین دیدار برابر رنس در لیگ یک فرانسه را از دست داد و امشب در بازی برگشت برابر بنفیکا نیز در فهرست پاریسی‌ها نیست. نشریه اکیپ امروز نوشت که مسی به بازی یکشنبه هفته بعد برابر مارسی در پارک دو پرنس نیز نخواهد رسید و لوکلاسیک را هم از دست خواهد داد.

به فاصله نزدیک به ۴۰ روز تا جام جهانی2022 قطر ، مسی قصد کوچکترین ریسک را ندارد و می‌داند که اگر ۱۰۰ درصد آماده نباشد، ممکن است مصدوم شده و جام جهانی را از دست بدهد. مسی اخیرا گفت که این آخرین جام جهانی او خواهد بود. بر خلاف دوره‌های قبل، آرژانتین امسال شانس بسیار خوبی برای قهرمانی دارد. طبق ادعای اکیپ، مسی احتمالا ۱۰ روز دیگر و برای بازی با آژاکسیو در دسترس خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها