باشگاه استقلال: داوری بازی با فولاد خجالت‌ آور و شوکه‌کننده بود

باشگاه استقلال داوری دیدار روز گذشته تیم فوتبال این باشگاه برابر فولاد خوزستان را خجالت‌آور و شوکه‌کننده توصیف کرد.

باشگاه استقلال: داوری بازی با فولاد خجالت‌ آور و شوکه‌کننده بود

 باشگاه استقلال با اشاره به داوری حمید حاج‌ملک در دیدار روز گذشته مقابل فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، نوشت: «داوری دیدار استقلال - فولاد خجالت‌آور، ناامیدکننده و شوکه‌کننده بود.

ما مقابل کمیته داورانی قرار داریم که با خونسردی کامل از اشتباهات پیاپی می‌گذرد و بدون تلاشی برای اصلاح این روند یأس‌آور، داورانش به مهمترین رقیب استقلال تبدیل شده‌اند.

فدراسیون فوتبال باید به این چرخه اشتباهات مکرر پایان دهد و تدبیری برای وضعیت اسفبار داوری داشته باشد.

استقلال نباید قربانی داورانی شود که گل سالم را مردود می‌کنند و چشم بر چند پنالتی پیاپی می‌بندند. با جدیت فراوان و با استفاده از تمام راه‌های قانونی، از حق استقلال دفاع خواهیم کرد».

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    با شبیه سازی و جوسازی نمی توان به نتیجه دلخواه خود در مسابقه فوتبال رسید! کارشناس داوری برنامه ورزشی شبهای فوتبالی بر درستی نظر داوری مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان تأکید نمودند.

  • ناشناس
    3

    لیگ را تحریم کنید بازیها را تحریم کنید ، ما هواداران استقلال بخاطر حق خوریهای روشن و بی پرده داوران سفارشی هیئت داوران و رییس کمیته داوران از مدیر عامل و سرپرست تیم میخواهیم در بازی بعد به نشانه اعتراض و خواست هواداران شرکت نکنید تا وضعیت داوری بهتر شود و کمیته داوران از هواداران عذر خواهی کنند و قول دهند دیگه به نفع حریفان سوت نزنند

  • رضا
    0

    بالاخره استقلال عادت کرده تو هر بازی براش پنالتی بگیرند تا برنده از زمین بیرون بیاد. نمی‌شه تو این بازی بدون پنالتی خارج بشوند. داوری خوبه که برای استقلال پنالتی بگیره. ای خدا از دست این داوران پنالتی نگیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها