تهدید باشگاه استقلال: در نیمه دوم بازی با مس وارد زمین نمی‌شویم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که این تیم به دلیل پخش نشدن تبلیغات دور زمین از شبکه سه سیما، در نیمه دوم بازی با مس وارد زمین نخواهد شد.

تهدید باشگاه استقلال: در نیمه دوم بازی با مس وارد زمین نمی‌شویم

سعید فتاحی در جریان نیمه اول دیدار استقلال با مس کرمان به خبرنگاران گفت: باشگاه استقلال حق قانونی‌اش را از صدا و سیما مطالبه کرده ولی متأسفانه هفته گذشته تبلیغات دور زمین ما را نشان دادند و علیرغم هماهنگی‌هایی که با آقای هاشمی (تهیه کننده فوتبال برتر) داشتم این اتفاق نیفتاد. امروز هم 10 دقیقه با آقای هاشمی صحبت و خواهش کردم تبلیغات دور زمین را نشان دهند ولی متأسفانه این کار را نمی‌کنند و فقط می‌گویند استاندارد است. اگر استاندارد است با سالیان گذشته مقایسه کنند که استاندارد بوده یا خیر. باشگاه استقلال به نشانه اعتراض برای حق قانونی خودش قصد ندارد نیمه دوم وارد زمین شود مگر اینکه صدا و سیما تبلیغات دور زمین را به روال همیشه پخش کند.

وی در واکنش به این سؤال که به نوعی لج و لجبازی بین استقلال و صدا و سیما رخ داده،‌ گفت: اسمش را هر چیزی بگذارند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که حق قانونی و حق پخش به باشگاه استقلال برسد. ما اعلام کردیم با پخش مستقیم کاری نداریم ولی برنامه تولیدی نمی‌تواند وارد ورزشگاه و کنفرانس شود. علیرغم اینکه هفته قبل توجه نشد، این هفته هم دوربین‌های تولیدی صدا و سیما بدون اجازه وارد ورزشگاه شدند و تصویربرداری می‌کنند. جلوی تبلیغات محیطی استقلال که می‌تواند از آن درآمدزایی کند را می‌گیرند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که تهدیدش برای عدم حضور استقلال در بازی در نیمه دوم چقدر جدی است،‌ گفت: شما شک نکنید! الان با مدیران باشگاه هماهنگ کردم، اگر نیمه دوم تصویربرداری به این شکل باشد وارد زمین نمی‌شویم. اگر ما نیاییم برابر قانون 3 بر صفر می‌شویم؛ درست است ما سه امتیاز را می‌دهیم ولی خدا وکیلی حداقل به حق‌مان می‌رسیم تا یک نفر به داد باشگاه استقلال برسد.

«اگر در بازی‌های بعد این اتفاق تکرار شود تکلیف چیست؟» فتاحی در پاسخ به این پرسش گفت: ما نمی‌دانیم باید چه کار کنیم، به هر حال باید یک راهکاری باشد. امیدواریم لج و لجبازی نباشد. نامه رسمی زدیم و خواهش کردیم؛ همه جا هم آمار درآمد صدا و سیما منتشر شد. چیز زیادی نمی‌خواهیم، ما حق خودمان و هواداران و سهامداران‌مان را می‌خواهیم.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    مرد باشند وارد زمین نشند تا حق و حقوقشونو بگیرند

  • شهروند
    0

    تو مملكت ما كه همه چيزش از خودورسازى تا راديو و تلويزيون و حتى واردات شكر هم انحصاريه! تا زمانى كه شبكهاى تلويزيونى خصوصى راه اندازى نشه و باشگاهها ورزشى خصوصاً اين 2 باشگاه با هواداران ميليونى پخش زنده مسابقات خودشون به عهده نگيرن همين آشه و همين كاسه! اصلاً با اين وضع موجود هيچ كاريش هم نميشه كرد! يكى از راه ها اين باشه كه تا چند هفته مسابقات پخش زنده نشه! شايد صدا و سيما از مواضع خودش كوتاه بياد! كه بعيد بنظر ميرسه سودهاى چند صد ميليارديش رها كنه!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها