روزبه چشمی: کی‌روش هر تصمیمی بگیرد درست است

هافبک استقلال با استقبال از بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران، می‌گوید هر بازیکنی که توسط کی‌روش دعوت شود یا نشود، یک دلیل درست دارد.

روزبه چشمی: کی‌روش هر تصمیمی بگیرد درست است

روزبه چشمی بعد از برتری سه بر یک استقلال مقابل نساجی گفت: این پیروزی را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم. موقعیت‌های خودمان را از ابتدای بازی گل کردیم. موقعیت بیشتری داشتیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. خدا را شکر با سه امتیاز به تعطیلات رفتیم.

هافبک استقلال درباره تصمیمات داور در این دیدار گفت: داور یک پنالتی ما را در ابتدای بازی نگرفت. من احساس کردم پای پیمان بابایی را زدند. درباره خطایی که به نفع نساجی گرفت، یک جورهایی با توجه به برتری سه بر صفر ما، این صحنه را می‌گرفت.

او درباره بازگشت کی‌روش به تیم ملی گفت: بازگشت او را تبریک می‌گویم. یک اتفاق خوب برای تیم ملی بود. هر تصمیمی که کی‌روش درباره هر بازیکنی بگیرد، دلایلی دارد و  قطعا درست است. شاید بگویید چون من قبلا در تیم ملی بودم می‌گویم اما اینطور نیست. بودن و نبودن هر بازیکنی در تیم ملی یک دلیلی دارد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    تنها بازیکنی که صراحتاً از بازگشت دوباره کی روش به تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرده همین روزبه چشمی نان به نرخ روز خور بوده تا شاید کی روش او را مجدداً به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت نماید!

  • شمسی
    0

    پاچه خواری نکن این تیم حکومتی است ،نه تیم ملی ،،،تیمی که رییس با ناجوانمردی ،مربی با دسیسه از قبل طراحی شده و بیشتر بازیکنانش با زیر آب زدن سر مربی ،اسکو، باعث بحران شدند،،،تشکیل شده ،،تیم حکومتی و دیکتاتوری !!!مثل انتخابات ریاست دولت آقای رییسی

  • اکبر
    0

    استاد چابلوسی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها