کارلوس کی روش فردا رسما به تهران می‌آید

طبق برنامه ریزی های انجام شده، کارلوس کی‌روش فردا رسما به تهران می‌آید.

کارلوس کی روش فردا رسما به تهران می‌آید

کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی که پیش از این در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ هدایت تیم کشورمان را بر عهده داشت و با انجام بازی‌های با کیفیت مقابل تیم‌های بزرگ دنیا رضایت هواداران تیم ملی و مردم را جلب کرده بود، بار دیگر به نیمکت تیم ملی بر می‌گردد.

کی‌روش با ۴ دستیار خارجی برای جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت تیم ملی حضور خواهد داشت و جواد نکونام به عنوان دستیار اول او فعالیت می‌کند. باشگاه فولاد نیز مخالفتی برای حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی ندارد.

مربی پرتغالی قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده روز جمعه برای عقد قرارداد وارد تهران شود. قرارداد او به مدت سه ماهه و نیم و تا پایان جام جهانی خواهد بود که پس از این مسابقات در مورد ادامه همکاری دو طرف، تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    6

    من هم رسماً خیلی علاقه ای به دیدن جام جهانی که کی‌روش جدید مربی ایران باشه ندارم برای تاجی که اینهمه فسادمالی داره پیروزی یا شکست در جام جهانی براش اهمیتی ندارد عین خیالشم نیست

    نظرات شما -
    • 2

      مگه فوتبال واسه تاج نگاه میکنی هنوز معنی فوتبال ملی نمیدونی و میایی اظهار نظر میکنی

  • ناشناس
    1

    مافیای فوتبال کارش به خوبی انجام داد ان که تو قرداد مربی بلژیگی خوردوالان دارند ازاین مربی میخورند حق کیه بیچاره مردم ......

  • ناشناس
    6

    خیلی خوش آمدید

  • ناشناس
    2

    هیچ موقع این مقدار دو دستگی و اختلاف بین هواداران تیم ملی ایران به وجود نیامده بود! تغییر ناجوانمردانه اسکوچیچ توسط تاج و جایگزینی کی روش به جای او باعث این دو دستگی و اختلاف بین هواداران تیم ملی فوتبال شده است!

    نظرات شما -
    • ..
      8

      دو دستگی بین هوادار . بگو پرسپولیسی ها با کیروش مشکل دارن ٫ مشکل اونا هستن نه طرفداری واقعی تیم ملی

    • ناشناس
      0

      به کاربر ۰۴:۱۶ لطفاً اختلاف و دو دستگی هواداران تیم ملی فوتبال ایران ناشی از تغییر ناجوانمردانه اسکوچیچ را به رنگ آبی و قرمز نسبت نده! موضوع بحث تغییر سرمربی خارجی کروات تیم ملی فوتبال ایران است که توانسته با اقتدار تیم ملی فوتبال ایران را به مسابقات جام جهانی قطر ببرد ولی در کمال ناباوری از حضور در جام جهانی باز مانده و سرمربی دیگری (کی روش اخراجی از تیم ملی کلمبیا و بیکار) صندلی او را غصب کرده است! در تاریخ فوتبال دنیا چنین اتفاقی جز در ایران سابقه ندارد!

  • ناشناس
    0

    سلام .به سلامتی ان شاالله .خوش امدید .قدمتان مبارک ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • علی
    0

    آقای کی روش کارنامه خوب و قابل قبولی در هیچ کجا نداشته نه در کشور مصر و در کشور کلمبیا بالاخره این همه مربی ما در کشورهای صاحب فوتبال داریم شاید هم از کی روش پول کمتری بگیرند باز جای بررسی و تحقیق را دارد حال دیگر توسط خود نمایندگان فوتبال رای گیری شده و انتخاب شده حال همه باید یکدست و هم صدا به ایشان کمک کنیم تا تیم وضعیت بهتری پیدا کند

  • حمید
    0

    نکونام بوی کباب به دماغش خورده نمیداند مردم چقدرازاینهامتنفرند

  • سردار
    0

    باسلام خدمت دوستان فقط این نکته را به شما دوستان متذکر شوم که این کارلوس کی روش بود که توقع صعود از گروه خودمان در جام جهانی را در ذهن ما ایرانی ها ایجاد کرد تا گذشته در زمان امثال خداد عزیزی ها من خود نوعی ام را عرض میکنم فقط دوست داشتیم از تیم های قدرتمند کمتر گل بخوریم ولی حالا چی ... !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها