وزیر ارشاد:

سورپرایز باشگاه پرسپولیس برای کودک خوزستانی/ ویدئو

باشگاه پرسپولیس آرزوی کودک خوزستانی که می‌خواست بتواند بازی تیم پرسپولیس را از قاب تلویزیون خانه شان ببینند به نوعی جالب برآورده کردند.

سورپرایز باشگاه پرسپولیس برای کودک خوزستانی/ ویدئو

کودک پرسپولیسی آرزو داشت بتواند از تلویزیون خانه شان بازی تیم محبوب خود را ببیند اما آنتن دهی شبکه 3 هنوز به منطقه آنها نرسیده است.

او از صدا و سیما و وزارت ارتباطات درخواست به او کمک کنند و اینگونه با انتشار یک فیلم گفت: عاشق فوتبال و از طرفداران باشگاه پرسپولیس ایران هستم.

تلویزیون ما تنها یک شبکه بیشتر ندارد که آن هم با وجود برفک قابل دیدن نیست. من آرزوی دیدن بازی های تیم محبوبم را دارم . لطفا به من کمک کنید.

حال باشگاه پرسپولیس در حد امکانات خود برای برآورده کردن آرزوی این کودک وارد  عمل شد.

او را از بخش سوسن شهرستان ایذه به تهران آوردند. در اولین بازی تیم محبوب این کودک او را در بهترین نقطه استادیوم یعنی نیمکت ذخیره ها نشاند تا از نزدیکترین جایی که امکانش وجود دارد بازی تیم محبوب خود را تماشاگر باشد. لباس تیم پرسپولیس را هم به او هدیه دادند.

گفتنی است، آرزوی این کودک اول شهریورماه منتشر شد و این آرزو 7 روز بعد از سوی باشگاه پرسپولیس برآورده شد.

بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه محسوب میشود که شامل دو بخش شرقی و غربی است. در این حوزه محروم از استان ثروتمند خوزستان ، کودکان و نوجوانان بسیاری همچنان با آرزوهای کوچک خود درگیر هستند  زیرا تمام بخش سوسن این مشکل را دارند . این بخش شاید جزو تنها بخش هایی از کشور محسوب شود که  تلویزیون  های آن  هنوز از طریق گیرنده آنالوگ برنامه ها را دریافت می کنند . بارها درخواست کرده اند تا این کمبود را مسئولان رفع کنند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است .

حجم ویدیو: 17.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها