اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد حضور بانوان در دیدار با صنعت نفت

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای را در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار با صنعت نفت منتشر کرد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد حضور بانوان در دیدار با صنعت نفت

بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخپوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

بانوان هواداری که قصد دارند برای بازی با صنعت نفت آبادان و دیگر بازی‌های پیش رو در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند، حتما باید پس از باز شدن بخش فروش بلیت مربوط به هر مسابقه در سامانه footballeticket.ir نسبت به تهیه بلیت الکترونیک در جایگاه بانوان اقدام نمایند.

تهیه بلیت نیز حتما باید با شماره ملی خود فرد انجام شده باشد که در گیت ورود ورزشگاه نیز کنترل خواهد شد. چنانچه نسبت به تهیه بلیت با کد ملی فرد دیگری بشود نیز، دیگر امکان تهیه بلیت مسابقات فوتبال به ویژه در ورزشگاه آزادی با آن کد ملی نخواهد بود و آن شماره در لیست سیاه قرار خواهد گرفت.

بر این اساس تاکید می‌شود؛ آقایان با کد ملی خود نسبت به خرید بلیت برای بانوان اقدام ننمایند و هواداران بانو هم احیانا از کد ملی آقایان استفاده نکنند. همچنین بانوان محترم به هیچ وجه به خرید بلیت از دیگر جایگاه‌ها مبادرت نورزند چون برای ایشان، جهت ورود به ورزشگاه قابل استفاده نخواهد بود. ضمن آن که فقط در صورتی که فرد نسبت به خرید بلیت الکترونیک اقدام کرده باشد، امکان ورود به ورزشگاه خواهد بود. بر همین اساس به طور جدی درخواست می‌شود افرادی که بلیت تهیه نکرده‌اند به ورزشگاه مراجعه نکنند.

طبق اعلام سامانه فروش بلیت، بانوان محترم هنگام ثبت نام در سامانه، تمامی اطلاعات فردی را به درستی و کامل وارد و حتما جنسیت خود را به صورت صحیح انتخاب نمایند. زیرا تنها بانوان امکان استفاده از جایگاه مد نظر را خواهند داشت.

طبق همین اعلام، ورود بانوان از ضلع شرقی ورزشگاه و پارکنیگ شماره ۲۱ است.

لطفا برای عبور از گیت‌های کنترل تردد حتما کارت ملی خود را همراه داشته باشید. توجه کنید که دستگاه تنها با خواندن کارت ملی و در صورت تهیه بلیت الکترونیک از سامانه مذکور، مجوز عبور خواهد داد. در غیر این صورت همراه داشتن چاپ بلیت به صورتی که بارکد آن خوانا باشد الزامی است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چرا با کد ملی !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها