مدیر روابط‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان خبر داد:

آماده‌سازی ورزشگاه مس رفسنجان برای ورود زنان

مدیر روابط‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان از آماده‌سازی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برای ورود بانوان از بازی آینده خبر داد.

آماده‌سازی ورزشگاه مس رفسنجان برای ورود زنان

سید حمید موسوی  در پاسخ به این سوال که چرا برای بازی با آلومینیم برای بانوان بلیط‌فروشی نمی‌شود، گفت: امکانات ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برای ورود بانوان هنوز آماده نیست و ورودی مستقل برای بانوان نداریم.

وی ورورد بانوان را منوط به اخذ مجوز از شورای تامین نیز دانست و توضیح داد: در حال آماده‌سازی ورزشگاه و ورودی مستقل بانوان هستیم و اقدامات و ساخت‌وساز را پس از بازی با آلومینیم اراک آغاز می‌کنیم تا ورودی جدید برای بانوان احداث شود. هر چند البته در حال حاضر جایگاه برای بانوان داریم فقط باید کارهای ورودی را انجام دهیم.

مدیر روابط‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان افزود: نامه‌های لازم را به شورای تامین نیز زدیم تا مجوز لازم را کسب کنیم و امیدواریم از بازی بعدی مس در رفسنجان پذیرای بانوان در ورزشگاه باشیم.

گفتنیست، مس رفسنجان در هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 19:30 روز چهارشنبه 9 شهریور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف آلومینیم اراک می‌رود که بلیط‌فروشی برای این بازی آغاز شده و علاقه‌مندان به حضور در ورزشگاه‌ از هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به سایت فروش بلیت الکترونیکی مسابقات باشگاه صنعت مس رفسنجان به آدرس https://fcbelit.ir// بلیت خود را تهیه کنند.

بلیت‌فروشی صرفا به صورت آنلاین انجام می‌شود و امکان تهیه بلیت به صورت حضوری وجود ندارد و هواداران باید کارت ملی و کارت واکسن خود را در زمان مراجعه به ورزشگاه به همراه داشته باشند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ای ورودی بی وجدان. ای زیر ساخت احمق و نامرد> چرا 42 سال هنوز درست نشده ای؟؟؟؟ حتی در تعطیلی دو ساله کرونا هم نتوانستی یک توالت بسازی؟؟؟؟؟ چطور برای دنیا نسخه مدیریت جهادی می نویسید؟؟؟ مگه بانوان می خواهند بروند به جبهه جنگ که بایستی شورای تامین نظر دهد؟؟؟ یعنی خانم ها این قدر خطرناک هستند؟؟؟ این قدر از انها می ترسید که بایستی شورای تامین نظر دهد؟؟؟؟یعنی دوتا مجوز بایستی اخذ شود، یکی برای بانوان و یکی هم برای اقایون؟؟؟؟ سینما، پارک خیابان کوه و جنگل را هم مردانه و زنانه کنید!!!! تا روی داعش و طالبان سفید شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها