چرا رونالدو از دست یونایتد عصبانی است؟

ساندی‌تایمز می‌گوید به دلیل عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان دستمزد کریستیانو رونالدو در این تیم 25 درصد کاهش پیدا کرده و این موضوع ستاره پرتغالی را خشمگین کرده است.

در پایان فصل گذشته وقتی منچستریونایتد با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول لیگ برتر به کار خود پایان داد؛ کریستیانو رونالدو از اینکه فصل آینده نمی‌تواند در لیگ قهرمانان بازی کند عصبانی و سرخورده بود. به همین دلیل بود که ستاره پرتغالی از شروع تابستان به مدیران یونایتد اطلاع داد که قصد دارد باشگاه را ترک کند.

روزنامه انگلیسی ساندی‌تایمز امروز در گزارشی مدعی شد لطمه به اعتبار رونالدو به دلیل عدم حضور در چمپیونزلیگ تنها دلیل ناراحتی او نبوده است. بر اساس این گزارش صعود نکردن شیاطین سرخ به لیگ قهرمانان منجر به کاهش دستمزدهای برخی بازیکنان این تیم شده و از جمله دستمزد رونالدو را تحت تاثیر قرار داده است.

رونالدو که فصل گذشته هفته‌ای 480هزار پوند از یونایتد دستمزد می‌گرفت متوجه شد در فصل جاری دستمزدش با کاهشی بیست و پنج درصدی به 360هزار پوند در هفته تبدیل شده است.

علت کاهش دستمزد کریستیانو بندی است که سال گذشته بعد از انتقال او به یونایتد از یوونتوس، در قرارداد ستاره پرتغالی گنجانده شده بود.

کریستیانو که در میانه شایعات متعدد درباره جدایی‌اش از منچستریونایتد تابستانی پرتنش را پشت سر گذاشت در چهار مسابقه اول این تیم در فصل جدید لیگ برتر تنها در یک مسابقه به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت. کریستیانو در بازی هفته چهارم که دیروز مقابل ساوتهمپتون برگزار شد هم روی نیمکت نشسته بود و در اواخر بازی به میدان فرستاده شد تا مدت کوتاهی بازی کند.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شش
    0

    از این تیم کوفتی باید بره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها