جدیدترین وضعیت رونالدو و منچستریونایتد

آخرین وضعیت رونالدو و منچستریونایتد مشخص شد.

جدیدترین وضعیت رونالدو و منچستریونایتد

تلاش‌های ریچارد آرنولد مدیر ورزشی باشگاه منچستریونایتد برای متقاعد کردن کریستیانو رونالدو به ماندن در این تیم و منصرف شدن از جدایی، اطرافیان این بازیکن را تحت تأثیر قرار داده است.

با توجه به عدم حضور من‌یونایتد در لیگ قهرمانان، رونالدو نمی‌خواهد در این تیم بماند و درخواستش برای جدایی را هم به باشگاه ارائه کرده است اما طبق گزارش نشریه تایمز، تلاش‌های آرنولد برای راضی کردن ستاره 37 ساله پرتغالی توجه او را جلب کرده تا متوجه میزان اهمیت و محبوبیتش نزد شیاطین سرخ شود.

این موضوع ممکن است سبب شود که او با وجود نگرانی‌اش از بی‌انگیزگی باشگاه تصمیم به ماندن در اولدترافورد بگیرد.

تایمز در این باره می‌نویسد: «ریچارد آرنولد در تلاش است تا کریستیانو رونالدو را از درخواستش برای ترک باشگاه منصرف کند. گویا او با شیوه و مدل تلاش‌هایش توانسته نمایندگان رونالدو را تحت تأثیر قرار دهد.»

گزارش تایمز یک روز پس از اظهارات اریک تن‌هاخ درباره رونالدو منتشر شده است که در آنها تأکید کرد با فروش ستاره سابق یوونتوس موافق نیست.

او در نشست خبری پیش از بازی دوستانه من‌یونایتد و لیورپول در تایلند گفت: «کریستیانو فروشی نیست. او جزو برنامه‌های ماست و ما می‌خواهیم که در کنار هم موفقیت کسب کنیم. من قبل از اینکه این مسائل پیش بیاید با او صحبت کردم و اتفاقاً حرف‌های خوبی هم میان ما رد و بدل شد.»

پیشرفت در مذاکرات

ریچارد آرنولد از منچستر یونایتد در تلاش است که کریستیانو رونالدو را متقاعد کند که در این باشگاه بماند. یونایتد بر این باور است که در مذاکرات با رونالدو پیشرفت داشته است.

این بازیکن پیش‌تر به مقامات باشگاه گفته بود ترجیح می‌دهد به باشگاهی برود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. البته دو طرف از هم کینه‌ای ندارند و آرنولد از اینکه مشاوران رونالدو حاضر به مذاکره هستند استقبال می‌کند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها