توتی: نمی‌دانم چرا محمد صلاح توپ طلا نبرده است

اسطوره سابق رم در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی مصر در مورد محمد صلاح هم تیمی سابق خود که در حال حاضر در لیورپول حضور دارد صحبت کرد.

توتی: نمی‌دانم چرا محمد صلاح توپ طلا نبرده است

به گزارش فوتبال ایتالیا، فرانچسکو توتی نمی داند که چرا محمد صلاح هم‌تیمی سابق او در رم ایتالیا هرگز برنده توپ طلا نشده است. توتی در مصاحبه‌ای با کانال مصری "dmctv" از بازیکن مصری لیورپول تمجید کرد.

توتی گفت: صلاح یکی از ده بازیکن برتر جهان است، من نمی دانم چرا او هرگز توپ طلا را نبرده است. راستش را بخواهید در ۳۰ سال زندگی حرفه ای من هرگز معیارهای توپ طلا را درک نکرده ام. اگر من رئیس یک باشگاه بودم، بیش از ۲۰۰ میلیون یورو برای او می پرداختم. رابطه خوبی با محمد دارم. او مردی استثنایی، متواضع، خوب و همیشه مشتاق است.

کاپیتان سابق رم در ادامه افزود: او فصل فوق العاده ای را با رم سپری کرد و من می دانستم که اگر به لیورپول برود، بازیکن قوی‌تری می شود. او زندگی بسیار خصوصی داشت و همیشه به فکر تمرین و خانواده بود.

در ادامه وقتی صحبت از مقایسه او با لئو مسی و کریستیانو رونالدو شد، توتی اعتراف کرد که این دو چهره بزرگ دنیای فوتبال با بقیه بازیکنان متفاوت هستند. او در پایان گفت: مسی و رونالدو متفاوت هستند. مسی تکنیکی‌تر است و رونالدو بیشتر یک بازیکن تیمی است. مقایسه این دو بازیکن با بازیکنان دیگر درست نیست چون مسی و رونالدو متمایز هستند و نمی شود آنها را با بقیه بازیکنان مقایسه کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها